Categories: بانک و بیمه

دکتر خورسندیان: روابط عمومی یک فرآیند ارتباطی دوسویه و راهبردی بین سازمان و ذینفعان است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در این دیدار با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی در افکارسنجی، ایجاد دیدگاه و حس مثبت نسبت به سازمان و ارتقای سطح خدمت رسانی به مشتریان اظهار داشت: عملکرد مطلوب و موفق روابط عمومی می تواند نسبت به جذب و حفظ مشتریان و وفادارسازی آنان اثرات سازنده و ماندگاری داشته باشد.
وی تصریح کرد: عملکرد صحیح و حرفه ای روابط عمومی باید متناسب با جامعه هدف باشد به عنوان مثال مهمترین جامعه هدف بانک مشتریان آن هستند که اطلاع رسانی به موقع و افزایش رضایت آنان در اولویت قرار دارد. 
وی با توجه به گستردگی و تنوع ابزارها و رسانه هایی که امروزه امکان ارتباط سریع و دوسویه مخاطبان و مشتریان با سازمان را فراهم می آورند بر ضرورت آینده نگری، توجه به سرفصل های تحول دیجیتال و همراهی روابط عمومی در این مسیر تاکید کرد و عنوان داشت: با استفاده از این ابزارها می توان از مسایل پیرامونی سازمان آگاه شد و به موقع نسبت به جهت گیری ها و دیدگاه های مختلف عکس العمل مناسب نشان داد و افکار عمومی را مدیریت نمود به طوریکه بدون تلاش و همراهی روابط عمومی، فرهنگ سازی برای تحول دیجیتال و استقرار آن در سازمان امکانپذیر نمی گردد. 
دکتر خورسندیان تصریح کرد: بانک ها نقش مهمی را در حوزه اقتصاد کشور و گردش مالی آن بر عهده دارند و بدون شک بدون اطلاع رسانی صحیح در مورد فرآیند کار و نحوه خدمت رسانی  و دریافت بازخورد از مشتریان نمی توانند به نیازهای مشتریان خود پاسخ های به موقع و مناسبی بدهند. 
مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: وظیفه روابط عمومی نه فقط ایجاد ارتباط مناسب و متقابل بین بانک و مشتریان بوده بلکه ارتباط اثربخش و سازنده بین بخش های مختلف صف و ستاد بانک را میسر ساخته و آن را تقویت می کند و فضایی امن و سرشار از آرامش برای فعالیت بهتر و بیشتر تمامی کارکنان فراهم می آورد.
گفتنی است، در این جلسه دکتر محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن ضمن تقدیر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این مدیریت ارائه نمود و پس از آن کارکنان این مدیریت به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در خصوص بهبود عملکرد و فرآیندهای کاری این بخش پرداختند.

فتحنایی

Recent Posts

آغاز عملیات ساخت نیروگاه حرارتی ۱۸۰ مگاواتی شرکت آلومینای ایران

طرح احداث نیروگاه ۱۸۰ مگاواتی شرکت آلومینای ایران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه…

4 ساعت ago

تأکید مدیرعامل چادرملو بر توسعه زیرساخت‌ها در اردکان

فرید دهقانی، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در دیدار اخیر خود با سرپرست فرمانداری…

4 ساعت ago

کاهش هزینه‌های تولید پتروشیمی هنگام، با طرح نوآورانه احداث تصفیه‌خانه چندمنظوره

شرکت پتروشیمی هنگام با احداث تصفیه خانه پساب بلودان کولینگ، ضمن فراهم کردن امکان تولید…

5 ساعت ago

اهدای ۳۵ دستگاه تصفیه و آب شیرین کن به روستاهای استان بوشهر از سوی شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد از نصب ۳۵ دستگاه تصفیه و آب شیرین کن روستایی…

5 ساعت ago

شرکت مخابرات ایران در تلکام اول شد

نمایشگاه بین المللی تلکام در حالی به کار خود پایان داد که شرکت مخابرات ایران…

5 ساعت ago

توسعه خدمات مخابراتی ایران در افغانستان

دو سند همکاری بین شرکت مخابرات ایران و شرکت دولتی افغان تلکام امضا شد.

5 ساعت ago