به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ شیری افزود: حرکت بسیار خوبی درخصوص سفرهای استانی انجام شده است و ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با همکاران اجرا می تواند سرعت بهبود روش ها را بیشتر کند.
وی تصریح کرد: وقتی عملکرد واحدهای اجرایی را با شور و شوق مشاهده و یا از طریق همکاران اجرایی می شنوم احساس شادی و غرور می کنم و البته مسئولیت ما سنگین تر از قبل می شود و باید پاسخگو باشیم.
شیری خاطرنشان کرد: همه ما بایستی به اعتبار بانک حساس باشیم، نام پست بانک ایران برای همه ما باید مهم باشد و با حساسیت نسبت به فرآیندها و نکاتی که باعث خدشه به برند بانک می شود، جهت رفع آنها اقدام کنیم.
مدیرعامل پست بانک ایران افزود: خط قرمز بنده مبارزه با تضعیف انسجام سازمانی است، زیرا همه متعلق به یک بانک هستیم و باهم به رشد و تعالی آن کمک خواهیم کرد.
شیری تصریح کرد: بروکراسی اداری را باید به شدت کم کنیم و مدیران در حد اختیارات خود تصمیم بگیرند و در شورای مدیران بایستی موضوعاتی که در بین مدیریت های مختلف سردرگم مانده مطرح و راه حل نهایی جمع بندی و به عنوان میثاق سازمانی عمل شود.
شرکت نفت ستاره خلیج فارس سمینار کاربردی سازی هوش مصنوعی در تحول دیجیتال صنایع را…
مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه ۱۴۰۳ ارزیابی و نتایج داوری از…
دومین گردهمایی فارغالتحصیلان مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو صبح روز پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۳ ،…
تیم آتشنشانی پتروشیمی سبلان به مقام قهرمانی هفتمین دوره ارزیابی آمادگی عملیاتی تخصصی آتشنشانان صنعت…
با امضای تفاهمنامهای بین شرکت بیمه تجارتنو و انجمن صنفی کارفرمایی شرکتها و موسسات پژوهشی…
بیمه البرز صدرنشین جدول ظرفیت مجاز نگهداری ریسک در بین شرکت های خصوصی صنعت بیمه…