Categories: بانک و بیمه

دیدار صمیمی مدیرعامل بانک کارآفرین با همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بهاروندی با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: نام گذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات، نشان دهنده اهمیت و نقش ارتباطات در دنیای امروز است. وسایل ارتباط جمعی نقش بی بدیلی را در دنیای امروز ایفا می‌کنند و اصولاً در فرایند توسعه به ویژه در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… نقش تسهیل گری را ایفا می‌کنند و به همین دلیل حوزه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع رسانی نسبت به گذشته اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
بهاروندی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قدرت و نقش رسانه‌ها در جریان سازی رسانه‌ای تصریح کرد: رسانه‌ها در جوامع امروز بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند با بهره‌گیری از روش‌های مختلف مخاطب خود را متقاعد و با خود همراه کنند و در بسیاری از معادلات سیاسی، اجتماعی و… نقش بسیار موثری را ایفا کنند. جریان سازی رسانه‌ای همواره تخریبی و منفی نیست، بلکه در برخی موارد این جریان سازی به تشویق، تهییج و مشارکت مخاطبان در انجام امور مثبت و توسعه‌ای می‌انجامد.


بهاروندی با تاکید بر نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها صریح کرد: روابط عمومی‌ها به‌عنوان چشم و گوش سازمان‌ها در بیان و انعکاس واقعیت‌ها و فعالیت‌ها عمل می‌کنند و در واقع به‌نوعی ویترین و پیشانی سازمان هستند. به تعبیر دیگر روابط عمومی‌ها وظیفه‌دارند چشم‌انداز، اهداف، اقدامات و عملکرد سازمان را به اطلاع ذی‌نفعان و آحاد مردم برسانند و همچنین این توانایی را داشته باشند تا انتقادات، نظرات و انتظارات درون و برون‌سازمانی را به‌طور صحیح و با رعایت امانت در اختیار مدیران ارشد قرار دهند تا در فرآیند تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری مورد توجه قرار گیرد.
بهاروندی همچنین تصریح کرد: روابط عمومی‌ها نقش بسیار زیادی در معرفی برند یک سازمان دارند و می‌توانند با معرفی کامل خدمات، محصولات و همچنین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان نقش خود را در این زمینه به‌خوبی ایفا کنند.
وی در پایان با تشکر از زحمات و تلاش‌های همکاران اداره روابط عمومی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق، کامل و همه‌جانبه توسط شما همکاران عزیز موجب خواهد شد تا برند بانک سبز کارآفرین که در شبکه بانکی و نزد مشتریان خود به خوش‌نامی، شفافیت، قانون‌مداری و…مطرح است، بیش از گذشته در جامعه شناخته و با توسعه فعالیت‌ها و ارائه خدمات به طیف وسیع‌تری از مردم نقش بیشتری را در شبکه بانکی ایفا کند.
شایان‌ذکر است در ابتدای این نشست صمیمی، میلاد حسینی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک، گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های این اداره در سال گذشته ارائه کرد و در پایان این نشست دکتر بهاروندی با اهدای لوح یاد بود از زحمات همکاران این اداره تقدیر به عمل آورد

فتحنایی

Recent Posts

استخدام ۵۰۸ نفر در پست‌ بانک ‌ایران از طریق آزمون استخدامی سراسری

همزمان با برگزاری دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، تعداد ۵۰۸ نفر…

4 ساعت ago

پیام دکتر سید عباس حسینی،  مدیر عامل بانک مسکن به مناسبت روز تکریم بازنشستگان

دکتر سید عباس حسینی، مدیر عامل بانک مسکن به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان…

4 ساعت ago

اعطای ۸۰ هزار وام حمایتی در بهار ۱۴۰۳

تعداد وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۳…

4 ساعت ago

دیدار عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با فعالان الکامپ

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران…

4 ساعت ago

نمایش مودم‌های رومیزی ۵G همراه اول در الکامپ ۱۴۰۳

همراه اول در مسیر اتصال به آینده هوشمند، مودم‌های رومیزی مبتنی بر فناوری ۵G را…

15 ساعت ago

معرفی و ارائه سرویس‌های VoLTE و ViLTE در الکامپ ۱۴۰۳

همراه اول با حضور در الکامپ ۱۴۰۳، اقدام به معرفی و ارائه سرویس‌های تماس صوتی…

15 ساعت ago