گروه : بانک و بیمه
در دیدار حسن خسروی با منصور شیخ الاسلامی، ضمن تاکید بر لزوم تقویت نهادهای مدنی حرفه ای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات؛ زمینه های گسترش تعاملات دوجانبه در قالب ظرفیتهای موجود که میتواند موجب استحکام بخشی تئوری و عمل در حوزه روابط عمومی گردد، مورد بررسی قرار گرفت.
شیخ الاسلامی در این جلسه با بیان آنکه مبنای کار در روابط عمومی بانک سینا؛ فرایند محوری و نهادینه سازی فعالیت ها و اقدامات بر اساس روش های علمی و کارآمد است، افزود: در این راستا و به منظور پرهیز از تمرکزگرایی، دستورالعمل های اجرایی جهت فعالیتها تدوین و ابلاغ شده و با توسعه ساختار روابط عمومی در استان ها و ایجاد همیاران روابط عمومی تا سطح شعب، مسیرهای تعامل و ارتباط با مشتریان در جهت کاهش بروکرواسی های اداری، کوتاه شده است.
وی تصریح کرد: این بانک با اتکا به نیروی انسانی توانمند و خلاق و توجه ویژه به کیفیت خدمات و تلاش در جهت تقویت مهارتهای ارتباطی و شاخصه های مشتری مداری، به دنبال افزایش سطح وفاداری مشتریان است.
عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران هم در این دیدار، بانک سینا را از جمله بانکهای موفق کشور در عمل به استانداردهای حرفه ای و حرکت بر مبنای کار مطالعاتی و سازمان یافته برشمرد و ابراز امیدواری کرد انجمن روابط عمومی ایران با همکاری و همفکری تمامی نهادها و دستگاه ها بتواند خصوصا در سال ۱۴۰۱ منشاء خدمات حرفه ای بیشتری در افق فعالیتهای خود باشد.
وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم برای مناسبتهای مختلف از جمله ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با همکاری بانک سینا اقدامات ماندگاری را به انجام برسانیم.
https://tejaratgardan.ir/?p=173251