×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ دی , ۱۴۰۳
دیدار هیات ویژه با بیمه‌گذاران استان زنجان

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در این بازدید که معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی ، مدیر سرپرستی استان زنجان و رییس اداره خسارت درمان شرکت حضور داشتند، از نزدیک، چگونگی ارایه خدمات بیمه کوثر به مشتریان بررسی شد.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با تشکر از همراهی بیمه‌گذاران، گفت: در اقتصاد امروز دنیا، بهترین‌ها به دنبال بهترین‌ها هستند. افتخار می‌کنیم که بیمه‌گذاران بزرگ و خوشنام این استان با کارنامه و سابقه درخشان ملی و بین‌المللی، بیمه کوثر را به عنوان شریک بیمه‌ای خود برگزیده‌اند. ما هم تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا خدماتی در بهترین تراز عرضه کنیم.
احمدرضا عصاری دغدغه‌های ناشی از ریسک‌های مختلف را یکی از موانع تولید در کشور دانست و تصریح کرد: بیمه کوثر با فروش بیمه‌نامه‌های دقیق به مشتریان و به دنبال آن، پاسخگو بودن در قبال تعهدات، می‌کوشد با رفع این نگرانی‌ها در مسیر تحقق پشتیبانی و مانع‌زدایی حرکت کند.
وی با اعلام اینکه پایش ارایه خدمت و میزان رضایت در بیمه کوثر یک اصل قطعی است، خاطرنشان کرد: طبق سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل، بازدیدهای دوره‌ای و رسیدگی به درخواست‌ها، شکایت‌ها و پیشنهادهای بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان شرکت به صورت منظم انجام می‌شود. این بار نیز ما با حضور در این استان پای صحبت مشتریان عمده و خرد اعم از مدیران، کارکنان و کارگران زحمتکش نشستیم تا هم پاسخگوی سوال‌ها باشیم و هم مستقیما بتوانیم نقدها و پیشنهادها را انتقال دهیم.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی شرکت با اشاره به درخواست‌های مطرح‌شده در این بازدید قول داد: همه خواسته‌ها و پیشنهادها تجمیع شده است که در نخستین زمان امکان‌سنجی می‌شود و سرانجام، اجرای هرکدام با توجه به محدودیت‌ها، اختیارات، بار مالی و اثربخشی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.