×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس سازمان حمایت: ۱۰۰درصد ماسک‌های تولیدی تحویل وزارت بهداشت می‌شود/ تولید کارخانه‌ها ۳شیفته شد

تجارت گردان | رئیس سازمان حمایت: ۱۰۰درصد ماسک‌های تولیدی تحویل وزارت بهداشت می‌شود/ تولید کارخانه‌ها ۳شیفته شد

عباس تابش در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه شبکه تأمین کالاهای بهداشتی و سلامت‌محور با وزارت صمت است، اظهار داشت: با نظارت‌های انجام‌شده در تمام مبادی توزیع محصولات بهداشتی توسط کارخانجات بازرسی‌ها انجام و  تمام اطلاعات تولید دریافت شده است، به‌نحوی که آنها نمی‌توانند محصولات بهداشتی ضدعفونی‌کننده را بدون هماهنگی با وزارت بهداشت توزیع نمایند.

وی با اعلام اینکه در بخش ماسک نیز حواله‌ها توسط هیئت تجهیزات و ملزومات پزشکی بین مراکز لازم توزیع خواهد شد، گفت: کلیه تولیدکنندگان ماسک موظف هستند تا اطلاع ثانوی نسبت به فروش و تحویل فوری و روزانه (صد در صد) ظرفیت تولید ماسک از قبیل تمامی مدل‌ها نظیر فیلتردار و بدون فیلتر و کشدار و بنددار به هیئت امنای ارزی تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت اقدام نمایند.

معاون وزیر صنعت اضافه کرد: قرار است تا اطلاع ثانوی اقلام مذکور صرفاً از طریق هیئت امنای ارزی توزیع شود به‌نحوی که هرگونه توزیع، فروش و عرضه اقلام مذکور به مراکز درمانی و هر یک از عوامل توزیع و غیره ممنوع است.

تابش با اعلام اینکه بازرسین وزارت صنعت آمار این حواله‌ها را در اختیار دارند و در بازرسی‌های خود نحوه توزیع آنها را بررسی خواهند کرد، گفت: طی چند روز آینده مشکل تأمین ماسک مورد نیاز به‌طور حتم برطرف و مدیریت لازم در توزیع محصولات بهداشتی اعمال خواهد شد.

معاون وزیر صنعت تصریح کرد: واحدهای تولیدی در رباط‌کریم، کرج و قزوین سه‌شیفته مشغول تولید هستند و مردم در روزهای آینده نگران تأمین محلول‌های بهداشتی و ماسک نباشند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.