به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، مهندس مجید بهزادپور که در جمع مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه سخن میگفت با اعلام این مطلب افزود: تحرک روابط عمومی ها با سرعت توسعه خدمات و محصولات صنعت بیمه ارتباط معناداری دارد.
رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: اگر قرار است که جهش بیمه اتفاق بیفتد قطعاً با محوریت بیمه های زندگی است و روابط عمومی ها در این خصوص نقش تعیین کننده ای را ایفا می کنند.
وی با بیان این مطلب که جامعه، تشنه دریافت اطلاعات صحیح و شفاف است، خاطرنشان کرد: حمایت از حقوق بیمه گذاران در راس امور صنعت بیمه است و دسترسی به اطلاعات و قدرت انتخاب از این حقوق اصلی مخاطبان این صنعت به شمار می رود.
شایان ذکر است نشست یادشده با حضور خانواده روابط عمومی و به مناسبت روز ارتباطات و به بهانه سالروز تاسیس نهاد ناظر صنعت بیمه برگزار شده است.
سازمان نظام صنفی رایانهای به درگاه ملی مجوزها متصل شد.
وزیر صنعت معدن و تجارت، با صدور احکامی جداگانه، اعضای جدید هیات عامل ایمیدرو را…
یکشنبه، ۶ آبانماه ۱۴۰۳ جلسه شماره ۲۳ هیئتمدیره دوره هفتم سازمان نصر تهران با حضور…
ناوگان حمل و نقل ریلی که از مهمترین و حیاتیترین ارکان حمل و نقل عمومی…
بانک صادرات ایران در عملکرد هفت ماهه ابتدای سال جاری از محل تسهیلات اعطایی ۴۴…
نگاهی به عملکرد فولادسنگان در حوزه های تولید گندله و کنسانتره و همچنین فروش محصول…