×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران به دعوت مدیر عامل بیمه تعاون در تبریز حضور یافتند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، طی این سفر علی استاد هاشمی دیداری با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی داشت و ضمن اشاره به تاریخچه عملکرد ۸۰ ساله بیمه کشور، گفت: در حال حاضر ۴۱ شرکت بیمه تجاری در کشور فعال هستند که یکی از انها کاملا دولتی بقیه کاملا خصوصی یا نیمه دولتی هستند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت ها فعالیت های مختلف عمومی و تخصصی دارند، افزود: بالای ۳۰۰ هزار نفر افراد در تخصص های مختلف مشغول در بیمه های فعال در حال کار هستند.

همچنین امام جمعه تبریز خطاب به رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه صنعت بیمه یکی از حلقه های اصلی توسعه ملی کشور است، گفت: شرکت های بیمه فعال در بازار صنعت بیمه در راستای وظایف و ماموریت اصلی نقش مجموعه پشتیبانی صنایع مختلف کشور را دارند و یکی از حلقه های اصلی توسعه ملی کشور صنعت بیمه است.

این گزارش می افزاید، در ادامه روز اول سفر رئیس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران و مدیر عامل بیمه تعاون به دیدار مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی رفتند و در این گفتگو به نقش بیمه در حمایت از صنایع بزرگ و کوچک اشاره شد.

علی استاد هاشمی، گفت: در سال جاری ۱۱۰ میلیارد تومان پرداختی خسارت به مردم توسط بیمه انجام شده است و همچنین ۷۶ هزار میلیارد تومان حق بیمه از مردم دریافت شده است که ۸۵ درصد ان در قالب خسارت به مردم بازگشت داده شد.

همچنین استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه اینده زندگی مردم را تامین و تضمین می کند.

وی افزود: فعالین صنعت بیمه با روحیه جهادی تلاش می کنند و با همین انرژی نیز برای رفع مشکلات تلاش خواهند کرد چرا که بیمه در جای جای زندگی مردم نقش دارد و باید در تمام حوزه ها ارامش فکری جامعه را فراهم کند.

این گزارش حاکی است، در ادامه سفر این مسئولان کشوری به دیدار رئیس اتاق بازرگانی رفتند و پای صحبت تعدادی از فعالان صنعتی آذربایجان شرقی نشستند و در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی در زمینه بیمه پرداختند.

همچنین عصر ۹ اسفند ۱۴۰۲، نشست خبری رئیس بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران و مدیرعامل بیمه تعاون با حضور اصحاب رسانه برگزار شد که ضمن اشاره به برگزاری همایش تخصصی بیمه تعاون و افتتاح ساختمان مرکزی این بیمه در تبریز اشاره شد.

شایان ذکر است، در روز دوم سفر و صبح پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ همایشی تخصصی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران، مدیرعامل بیمه تعاون، نمایندگان شرکت های بیمه ای و مسئولان استانی برگزار می شود و سپس آیین افتتاح ساختمان مرکزی بیمه تعاون سرپرستی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.