به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، در جریان این بازدید، حجت بهاری فر در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد.
بهاری فر با تشریح آمار و عملکرد بیمه “ما” بر نقش آموزش تاکید و ابراز امیدواری کرد که با آموزش مستمر و به روز کارکنان و نمایندگان روند رو به رشد این شعبه ادامه یابد و از ظرفیت های موجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
مدیرعامل بیمه “ما” مطالعه، آموزش مجازی و کارگاه های حضوری را در افزایش دانش بسیار حائز اهمیت دانست.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد بیمه “ما” گفت: در شرایط کنونی و انتظاراتی که از شرکت های بیمه وجود دارد و از سویی دیگر شرایط رقابتی خاص در بازار بیمه ، اهمیت و جایگاه شبکه فروش و همچنین ضرورت همکاری متقابل شبکه فروش با بدنه مدیریتی و اجرایی بیمه “ما” دو چندان احساس می شود.
مدیرعامل بیمه “ما” راز استمرار موفقیت را تامین منافع ذینفعان اعم از سهامداران، بیمه گزاران، پرسنل، شبکه فروش و آحاد مردم دانست و گفت: صاحبان اصلی شرکتهای بیمه، بیمهگزاران هستند و بیمهگران برای جلب رضایت آنها تلاش میکنند
پیش از سخنان حجت بهاری فر ، رحمتی رییس شعبه زنجان ضمن عرض خیرمقدم گزارشی از وضعیت شعبه شامل سهم ازبازار و ترکیب پرتفوی ارائه کرد. در ادامه جلسه؛ خانم شریفی نماینده منتخب استان به نمایندگی از نمایندگان نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای نمایندگان را پیرامون مسائل جاری شعبه زنجان بیان کرد.
در پایان این مراسم با حضور مدیرعامل بیمه “ما” و نمایندگان استان زنجان، از نمایندگان برتر در فروش بیمه نامه با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.