به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ پیشقدم با اعلام خبر فوق گفت: «این سامانه بهمنظور بهرهگیری از ظرفیت بخش خصوصی، ارتقای شفافیت و حذف نقش نیروی انسانی در فرآیند درخواست و انتخاب شرکت باربری طراحی و به اجرا درآمده است.»
به گفته وی پیش از راهاندازی این سامانه، فرآیند درخواست خودرو، توسط تماس تلفنی کاربر پست و اعلام نیاز خودرو به شرکتهای باربری انجام میشد که پس از بررسی و آسیبشناسی موضوع، مقرر شد سامانهای برخط طراحی و اجرا شود که بر اساس آن شرکتهای باربری توسط نرمافزار به سامانه مزبور متصل و بهصورت برخط از درخواستهای این اداره کل مطلع شوند.»
مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور افزود: «این سامانه بدون محدودیت در تعداد شرکتهای باربری متقاضی فعالیت در این حوزه با ایجاد محیطی رقابتی و نیز با قابلیت اجرا در تمامی ادارات کل پست استانها و شرکتهای باربری مستقر در هر استان راهاندازی شده است.»
بر اساس این گزارش قابلیت برقراری ارتباط و اتصال درخواست کننده و شرکت باربری از طریق گوشی هوشمند و رایانه، ثبت تمامی درخواستها توسط کاربران پست بهصورت روزانه، ارسال پیامک و نمایش درخواستها برای تمامی شرکتهای باربری متصل به این سامانه بهصورت یکسان و باهدف رویت، ثبت و تائید، ثبت درخواست کامیون برای حمل مرسولات پستی با درج قیمت از سوی پست (نرخ رقابتی) از جمله مزایای این سامانه است.
همچنین درج و ثبت مشخصات کامیون اعزامی در سامانه و تائید آن توسط شرکت باربری، پنل اختصاصی گزارشگیری در راستای نظارت بر عملکرد شرکتهای باربری و تفکیک درخواستهای موفق و ناموفق توسط واحدهای نظارتی، از دیگرمزایای این سامانه است که می توان به آن اشاره کرد.
شرکت پاکسان با فروش ۳۴۸ میلیارد تومانی محصولات خود در خرداد ماه سال جاری نسبت…
مراسم یاد شده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی…
در بیستوهشتمین سالروز ملی صنعتومعدن که صبح یکشنبه ۱۰ تیرماه مصادف با روز ملی صنعت…
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی غدیر با حضور ۷۹.۴ درصدی سهامداران و با همت…
ایران اسلامی، بالنده و پیشرو به سمت تعالی و پیشرفت در حال حرکت است و…
مدیرکل دفتر ارتباطات و امور پست بین الملل شرکت ملی پست از احیای بخشی از…