×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
راهنمای خرید جدیدترین گوشی‌های گلکسی A سامسونگ

در ماه­های اخیر، سامسونگ چهار مدل جدید از گوشی‌های میان‌رده سری A خود را روانه بازار کرده است.  محصولات جدید سامسونگ به لطف دوربین با کیفیت، باتری بزرگ، روشنایی بالای صفحه نمایش و… دستیابی به تجربه کاربری پیشرفته و مدرن از گوشی‌های هوشمند را برای طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان فراهم کرده‌اند.

چنانچه به تازگی قصد خرید گوشی هوشند جدیدی دارید، خواندن ادامه این مطلب به شما کمک می‌کند تا خرید هوشمندانه و ایده‌آلی داشته باشید.

گلکسیA54

سرگروه این خانواده جدید، گلکسی A54 5G است. صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی این دستگاه مجهز به فناوری Super AMOLED با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی و فناوری پیشرفته Vision Booster است که در این نسخه روشنایی آن تا میزان ۱۰۰۰ نیت افزایش یافته و تماشای محتواها را را در هر محیطی حتی زیر نور آفتاب لذت‌بخش می‌کند. 

در بخش دوربین نیز سنسور اصلی آن مشخصاتی مشابه گلکسی S23 دارد و از لنز ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم F1.8 بهره می‌برد. دوربین سه‌گانه گلکسی A54 با لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی با قدرت زوم ۱۰ برابری تکمیل می‌شود. دوربین گلکسی A54 قادر است برای شما ویدئوهایی با کیفیت ۴K تا ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. دوربین جلوی این محصول نیز توسط یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی سلفی‌های بسیار با کیفیتی به شما ارائه می‌دهد. گلکسیA54  از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری تغذیه می‌کند که با آن می­توان یک روز کامل استفاده‌های محتلفی از برگزاری ویدئو کنفرانس تا تماشای فیلم و… داشت. با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۲۵ واتی نیز در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانید گوشی را شارژ کنید. این گوشی جدید سری A سامسونگ با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و در دو نسخه حافظه­ ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی و دو نسخه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی عرضه شده است.   

گلکسیA54  و A34 به عنوان دو مدل از جدیدترین گوشی‌های سری A سامسونگ از اندروید ۱۳ و رابط کاربری به‌روز One UI 5.1 سامسونگ بهره می‌برند. رابط کاربری One UI 5.1 که برای نخستین بار در در رویداد گلکسی Unpacked 2023 همراه با پرچمداران جدید S23 معرفی شد، خلاقیت، شخصی‌سازی و راحتی بیشتر در استفاده از تلفن همراه را در دسترس شما می‌گذارد. این رابط کاربری با چندین ویژگی جدید و هیجان‌انگیز، این امکان را به شما می‌دهد تا تقریباً تمام جوانب گوشی همراه خود را، از ظاهر و ارتباطات گرفته تا فعالیت‌ها و موارد دیگر، تنظیم کنید.         

براساس اعلام شرکت سامسونگ هر دو گوشی گلکسیA54  و A34 تا چهار بار به‌روزرسانی‌های مربوط به سیستم عامل و تا پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.          

گلکسیA54  موفق به دریافت گواهینامه IP67 شده است؛ یعنی در برابر نفوذ گرد و غبار و نیز آب تا عمق ۱ متر به مدت‌زمان ۳۰ دقیقه مقاوم است. اگر به دنبال یک میان‌رده­ با کیفیتی نزدیک و مشابه با یک پرچمدار هستید گلکسی A54 5G دقیقا همان گزینه مدنظرتان به شمار می‌رود.

گلکسی A34

عضو دیگر این خانواده گلکسی A34 5G است که همراه با گلکسی A54 5G معرفی شد. در خصوص طراحی می‌توان گفت همانند هم‌گروه خود بسیار نزدیک به پرچمدارهای سامسونگ است؛ از همین رو هنگام دست گرفتن تجربه بسیار خوشایندی به شما می‌دهد. بدنه پشتی این محصول از جنس پلاستیک مات است و امکان ایجاد لکه‌ و اثرانگشت را از بین می‌برد.

گلکسیA34  از یک نمایشگر بزرگ ۶٫۶ اینچی با رزولوشنFULL HD+  بهره می­برد که دو دهم اینچ از گلکسی A54 هم بزرگ­تر است و ابعاد آن، کار شما را در خواندن و نوشتن کلمات، استفاده همزمان از دو برنامه و… راحت می­کند. گلکسیA34  نیز از فناوری روشنایی بیشتر صفحه نمایش بهره می­برد تا تجربه راحت­تری زیر نور آفتاب داشته باشید.

دوربین‌ A34 با سه لنز عریض (۴۸  مگاپیکسل)، فوق عریض (۸ مگاپیکسل) و ماکرو (۵ مگاپیکسل) تصاویر با کیفیتی و دامنه رنگی مطلوبی ثبت می‌کند. فیلم‌برداری نیز تا کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه با این گوشی امکان‌پذیر است. همانند مدل A54 دوربین این گوشی هم از دو قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و لرزش‌گیر تصویر دیجیتال (VDIS) بهره می‌برد که می‌تواند عکس‌ها و ویدئوهایی شفاف و بدون لرزش را ثبت کند. به کمک این دو قابلیت کاربران این گوشی‌ها می‌توانند در حال حرکت و حتی زمانی که دست‌های آنها حالت ثابتی ندارد هم محتوای تصویری عالی و جذابی را خلق کنند. هر دو مدل نیز در بخش دوربین از حالت Night mode پشتیبانی می‌کنند تا کاربران این دستگاه‌ها بتوانند در شب و مکان‌های کم‌نور هم تصاویری واضح و کم‌نقص به یادگار گذارند.

قدرت باتری، حافظه داخلی و رم آن نیز دقیقا همانند گلکسی A54  طراحی و عرضه شده است. اگر دنبال گوشی هوشمند  باکیفیتی هستید که ضمن پوشش نیازهای روزمره، تجربه کاربری مطلوبی را در اختیارتان قرار دهد، گلکسی A34 5G گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

گلکسی A14

سامسونگ از این گوشی که نسل جدید گوشی­های هوشمند اقتصادی محسوب می­شود در ابتدای سال جاری میلادی رونمایی کرد. اندازه نمایشگر آن ۶٫۶ اینچ است که در میان محصولات مشابه دارای صفحه نمایش بزرگی است. صفحه نمایشA14  از وضوح تصویرFHD+  و نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. این محصول در دو حافظه­ ۶۴، ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۴ و یک حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایت به همراه سیستم عامل اندروید  13عرضه شده است. گلکسی A14 طبق اعلام سامسونگ تا چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی و تا دو بار به روز‌رسانی‌ سیستم عامل را دریافت می‌کند.  

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن امکان استفاده طولانی مدت از گوشی را فراهم کرده و همچنین با توجه به پشتیبانی از شارژر ۱۵ واتی زمانی کوتاه را برای شارژ شدن مجدد می‌طلبد. در بخش دوربین، دارای لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و لنز ۲ مگاپیکسلی فوق عریض است. در بخش فیلمبرداری، دوربین گلکسیA14  کیفیت FHD را به شما ارائه می­دهد و لنز سلفی این دوربین نیز کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی دارد. در نهایت اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با صرفه­ اقتصادی بیشتری هستید که در انجام کارهای روزمره نیازهای شما را برآورده کند، گلکسی A14 5G می‌تواند از عهده کار برآید.

گلکسی A04e

گوشی های سری A0 از پرفروش­ترین محصولات سامسونگ نسبت به محصولات مشابه در میان گوشی­های اقتصادی است. جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ در این خانواده، گلکسی A04e است که در اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی شد. این محصول نسبت به بقیه اعضای سری A سبک‌تر است. گلکسی A04e از صفحه نمایش بزرگ ۶٫۵ اینچی بهره می­برد که دارای وضوح HD+ و نرخ به‌روزرسانی ۶۰ هرتزی است. علاوه بر پشتیبانی همزمان دو سیم‌کارت از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می­برد. در جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است که از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. این گوشی، دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که پس از یک بار شارژ کامل، شما را به مدت دو روز از شارژ مجدد بی‌نیاز می­کند. گلکسی A04e درسه حافظه­ ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به همراه رم‌های ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه شده که برای استفاده روزمره مثل مرور وب، شبکه‌های اجتماعی، تماشای فیلم و سریال و بازی‌های سبک، مناسب است. اگر دنبال یک گوشی هوشمند فوق اقتصادی هستید که نیازهای روزمره شما را برطرف کند، گلکسی A04e محصول مناسبی برای شماست.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.