Categories: فناوری

راه‌کار جدید ACR در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، Solutions” “LG Ads جایگزینی برای فن‌آوری‌های پیشین

فن‌آوری جدید ACR که توسط  LG Ads Solutions ارائه شده است هم‌اینک در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در آمریکا فعال است، و پس از ارائه، داده‌های LG CTV منحصرا از طریق LG Ads Solutions قابل دسترس خواهد بود.

به گفته‌ی کریس جو، معاون ارشد و مدیر تجارت پلت‌فرم شرکت سرگرمی خانگی ال­جی: «از ماه مه امسال که LG Ads Solutions ارائه شد، تیم ما در سطح جهانی شتاب چشم‌گیری در این تجارت داشته است. ارائه‌ی ACR جدید دستاورد برجسته‌ی دیگری است که نشان‌گر تعهدمان به کمال و پایبندی به ارائه‌ی بهترین راه‌کارهای تبلیغاتی ممکن به برندها و نهادهای سراسر دنیاست.»

راگو کودیج، مدیرعامل این شرکت، می‌گوید: «این امر، آغازگر مرحله‌ی جدید و مهمی از تجارت جهانی تبلیغات CTV ما با LG Ads Solutions خواهد بود. لحظه‌ای با اهمیتِ بسیار برای برندهای سراسر جهان و نیاز روز‌افزون آن‌ها برای نزدیک شدن به بینندگانی است که اشتراک کانال­های تلویزیون‌ خود را لغو می‌کنند و افرادی که در روز کمتر از دو ساعت تلویزیون تماشا می‌کنند و به‌جای آن از خدمات رسانه‌ای اینترنتی (OTT) استفاده می‌کنند. حالا با LG Ads Solutions ، برندهای سراسر جهان می‌توانند با استفاده از بهترین داده‌های ACR این صنعت، تبلیغات CTV را برنامه‌ریزی، راه‌اندازی و ارزیابی کنند و موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی خود را تضمین کنند.»

داده‌های ACR، که منطبق با قوانین جهانی حریم خصوصی اطلاعات کاربران است، بدون در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی کاربران، به برندها کمک می‌کند تا متوجه شوند تبلیغات تلویزیونی با چه فواصل زمانی در هر خانه پخش شده است. این ویژگی برای برندها به معنی قابلیت افزایش تعداد دفعات پخش تبلیغ در خانه‌هایی است که تبلیغی دریافت نکرده‌اند، و توقف پخش تبلیغ در خانه‌هایی است که بیش از اندازه تبلیغ دریافت کرده‌اند، و همچنین ارائه تبلیغات به خانه‌هایی است که تبلیغات رقبا را دریافت می‌کنند. از دیگر عملکردهای مهم این روش، اطلاع دادن به برندها و نهادهاست که کدام خانه‌ها هیچ تبلیغی دریافت نمی‌کنند.

علاوه بر این، از این داده‌ها می‌توان برای اندازه‌گیری تأثیرگذاری تبلیغات استفاده کرد؛ مثلاً اینکه آیا یک تبلیغِ به‌خصوص توجه بیننده را به سمت برنامه‌ی تلویزیونی یا فیلم خاصی معطوف کرده، یا تبلیغی خاص بیننده را به دانلود یا خرید اشتراک اپلیکیشن یا خدمات OTT ترغیب کرده است.

LG Ads Solutions هم‌اینک در بیش از ۴۰ کشور جهان به برگزاری کمپین‌های CTV کمک می‌کند. اکنون، برندها در هر کشوری در جهان که ACR در آن‌ها ارائه شود می‌توانند بلافاصله کار با LG Ads Solutions را آغاز کرده و با درک مخاطبان تلویزیون در کشور خود با جزئیات کامل، بتوانند بخش‌های مخاطبان، دسترسی، تعداد دفعات پخش و تأثیر تبلیغات سنتی و استریم را در تلویزیون‌ها مشخص کنند.

فتحنایی

Recent Posts

بیتا طرح نوآور بار دیگر در خط مقدم مهندسی معکوس فولاد مبارکه

در پی موفقیت‌های پیشین، شرکت بیتا طرح نوآور موفق شد پس از سه سال وقفه،…

5 ساعت ago

به مناسبت ۷ مهرماه؛ برگزاری مانور آتش‌نشانی و تجلیل از آتش‌نشانان پاکسان

شرکت پاکسان به مناسبت هفتم مهر و روز آتش‌نشان، ضمن برگزاری مانور از زحمات آتش‌نشانان…

5 ساعت ago

بهره‌مندی از چک الکترونیکی بانک آینده در بستر چکاد سامانه کیلید

بانک آینده از خدمت جدید خود در قالب «چک الکترونیکی» در بستر چکاد سامانه کیلید،…

5 ساعت ago

استعلام و پرداخت قبوض در اپلیکیشن بله

با اپلیکشن بله در لحظه، تمام قبوض خود را پرداخت کنید.

5 ساعت ago

مهربانی ملی ادامه دارد

در طرح مهربانی ملی متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه می توانند با افتتاح حساب مهربانی…

5 ساعت ago

صدور اعتبار اسنادی در بانک توسعه تعاون با رویکرد حمایت از تولید است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت صدور اعتبار اسنادی در این بانک با رویکرد…

5 ساعت ago