×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی ارسال سیم‌کارت‌های رایگان سرپرست خانوار توسط شرکت پست و با توجه به اینکه به لحاظ قانونی و برای جلوگیری از تخلفات و سوء استفاده های احتمالی، اپراتور می بایست منتظر دریافت تاییدیه احراز هویت و وصول سیم‌کارت به دست شخص ثبت نام کننده از جانب شرکت پست باشد و سپس اقدام به فعالسازی سیم‌کارت‌ کند، اپراتور اول سامانه ای جهت تسهیل این فرایند راه اندازی کرد.
سرپرستان خانوار که سیم‌کارت رایگان خود را دریافت کرده ولی هنوز سیم‌کارت شان فعال نشده است، می توانند جهت اعلام این موضوع به پرتال همراه اول بخش «پیگیری سیم کارت رایگان»، مراجعه و عدم فعال بودن سیم‌کارت خود را اعلام کنند.
اپراتور موارد دریافتی را به شرکت پست جهت تسریع در اعلام وضعیت ارسال و پس از دریافت تاییدیه نسبت به فعالسازی آن‌ها اقدام خواهد کرد. 
فرآیند تحویل و فعالسازی سیم‌کارت سرپرستان خانوار، بدین صورت است که پس از دریافت سیم‌کارت و احراز هویت مشترک توسط مامور پست، این شرکت تحویل سیم‌کارت را به اپراتور اعلام کرده و پس از آن اپراتور نسبت به فعالسازی آن اقدام می کند و برای فعالسازی سیم‌کارت نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.