×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
راه اندازی سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی بانک ایران زمین

 به گزارش تجارت گردان به نقل ازروابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه، عبدالمجید پورسعید با اشاره به بحث استاندارد سازی امور اجرایی در بانک ها گفت: صنعت بانکداری در سال های اخیر پوست اندازی کرده است و در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک ها متفاوت از گذشته است، بنابراین تمامی امور در همه بخش ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا شود.
وی بخش پشتیبانی بانک را یکی از حوزه های مهم بانک دانست و افزود: استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این بخش می تواند در اجرای امور مطابق با استاندارد و بهبود عملکرد این حوزه موثر باشد.
پورسعید با تاکید بر به نتیجه رسیدن امور محوله گفت: همکاران نباید تنها به وظایف خود اکتفا کنند و باید در جهت به نتیجه رساندن پروژه ها و امور، پیگیر و کوشا باشند.
در ادامه مجید رضی زاده معاون مالی و پشتیبانی بانک ایران زمین، توضیحاتی را در خصوص نحوه اخذ گواهی مدیریت کیفیت در مدیریت پشتیبانی ارائه کرد و افزود: دریافت سیستم مدیریت کیفیت تنها بخشی از کار است و در واقع این سیستم باید در بطن گروه استقرار یابد و مولفه های آن جزو فرهنگ سازمانی قرار بگیرد.
در این جلسه همچنین داود فصیحی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کارکنان حوزه پشتیبانی اظهار داشت: استقرار مدیریت کیفیت سبب خواهد شد عملکرد گروه مطابق با استانداردهای مورد قبول انجام گیرد و کارایی و بازدهی اقدامات انجام شده را افزایش خواهد داد.
فصیحی با تاکید بر اجرای صحیح سیستم مدیریت کیفیت از همکاران خواست با اجرای صحیح دستورالعمل های این سیستم آن را به فرهنگ سازمانی تبدیل کنند.
این جلسه با حضور معاون مالی و پشتیبانی، مدیر امور پشتیبانی و مهندسی، مدیر امور روابط عمومی و ریاست حوزه مدیرعامل، ریاست آموزش، ریاست اداره مهندسی و املاک، ریاست اداره خدمات و جمعی از کارشناسان برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.