به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیایی روز گذشته در جریان سفر به اصفهان با حضور در ناحیه پستی نشاط اصفهان و واحدقبول عصر گاهی پست این استان ضمن بازدید از فرایندهای اجرایی پست با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست در این بازدید بر نظارت حداکثری بر فرآیندهای پستی تاکید کرد و گفت: «ارتقای کیفیت خدمات پستی رضایتمندی مشتریان را به همراه خواهد داشت.»
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ضمن بازدید از دومین هاب پستی منطقه مرکزی کشور و فرآیندهای عملیاتی خاطرنشان کرد: «با راه اندازی این هاب، تحولات و پیشرفتهای چشمگیری درافزایش کمیت و کیفیت خدمات پستی حاصل شده و گسترش زیرساخت های آن رشد و توسعه تجارت الکترونیک را به دنبال دارد.»
وی، کیفیت خدمات پستی را راز ماندگاری در بازار برشمرد و افزود:«برای شبکه پستی که به عنوان یک نهاد خدمت رسان در جامعه فعالیت می کند، تلاش مستمر بر ارتقای کیفیت خدمات باید همواره مدنظر باشد.»
لیایی با اشاره بر رشد چشمگیر فروشگاههای اینترنتی و استقبال روز افزون مشتریان از این نوع فروشگاهها بر لزوم بهره گیری از سیستمهای هوشمند انبارداری و لجستیک تاکید کرد و گفت : «با اجرای این مهم سرعت، دقت و کیفیت اجرای فرایندها افزایش می یابد.»
بازدید از مجموعه نوآوری و کارخانه اسنوا و ساختمان در حال احداث اداره پست شهرستان برخوار از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل شرکت ملی پست به اصفهان بود.
در این سفر محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی و محسن وطن پرست مدیر کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی محمود لیائی را همراهی کردند.