×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی آنلاین سامانه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی نژادمزارع افزود: در راستای افزایش سطح رضایت کاربران سامانه های صنعت گران (سیفام)، سامانه جامع انبارهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سامانه ثبت شرکت در مناطق آزاد و سامانه گمرکی از این پس خدمات پشتیبانی به منظور رفع مشکلات احتمالی از طریق سامانه تیکتینگ به آدرس https://ticketing.freezones.ir انجام می شود.

وی تصریح کرد: نرم افزار تیکتینگ (Ticketing) مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، نقش بسزایی را در مدیریت ، مستند سازی و تسریع در مکاتبات بین کاربران و مدیران سامانه ها و نیز در ارتباط آنها با مشتریان ایفا می کنند.

نژاد مزارع خاطر نشان کرد: امکان استفاده از این سامانه از طریق هر نوع دستگاهی مانند کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ، تبلت و موبایل وجود دارد.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند؛ افزود: کاربران به منظور استفاده از این سامانه ضمن مراجعه به آدرس https://ticketing.freezones.ir لازم است نسبت به ایجاد حساب کاربری به عنوان مشتری اقدام نمایند و مشکلات مرتبط را از همین طریق ارسال و پیگیری نمایند.

دسترسی به نرم افزار (سامانه)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.