Categories: فناوری

‍ رایتل و گروه بهمن تفاهم‌نامه خودروهای متصل را امضا کردند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی رایتل، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و گروه بهمن در خصوص ارائه زمینه‌های مختلف مشارکت در راستای تامین و تسهیل سامانه‌های هوشمند بر روی خودروهای گروه بهمن، به امضای طرفین رسید.

در آیین امضای این تفاهم‌نامه مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران رایتل و بهمن خودرو حضور داشتند. شرکت رایتل و گروه بهمن با امضای تفاهم‌نامه پروژه «خودروهای متصل» به طور رسمی این فناوری را در خودروسازی کشور وارد کردند. مرحله آزمایشی پروژه خودروهای متصل با محصول فیدلیتی پرستیژ آغاز خواهد شد. خودروهای صاحب این فناوری، با اتصال خودکار به شبکه سراسری اینترنت می‌توانند از امکانات رفاهی، ایمنی و خدمات نوین پس از فروش بهره‌مند شوند.

محمد محمدی مدیرعامل گروه بهمن در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: گروه بهمن همواره در ارائه خدمت به مشتریان پیشرو بوده و با اجرای پروژه، این مجموعه می‌تواند خدمات‌رسانی خود را بهتر، برتر و با سرعت بیشتری انجام دهد. مهم‌ترین کاربرد این فناوری، جمع‌آوری اطلاعات فنی خودروها خواهد بود که به ما کمک می‌کند از جمع‌آوری اطلاعات فنی خودروها به صورت دستی بی‌نیاز شویم. با پایش هوشمند این اطلاعات، تا حد ممکن قبل از بروز مشکلات احتمالی خودرو، نیاز به تعمیر شناسایی می‌شود که این کار منجر به افزایش بهره‌وری موتور و مصرف سوخت خواهد شد.

همچنین با این فناوری امنیت خودروها ارتقا پیدا می‌کند و پیشگیری و پیگیری سرقت خودرو ممکن می‌شود، امدادهای جاده‌ای را آسان و شناسایی مشکلات فنی را از راه دور امکان‌پذیر خواهد کرد. علاوه بر مزایای ذکر شده، به‌واسطه این خدمت دسترسی کاربران خودرو به خدمات تفریحی، سرگرمی یا اطلاع‌رسانی با استفاده از اتصال به اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر خواهد بود.

در این مراسم حسین ملازاده مدیرعامل رایتل در خصوص اهمیت ورود فناوری‌های نوین به صنعت خودرو گفت:امروز فرصتی به‌دست آوردیم تا با گروه بهمن به عنوان شریک راهبردی مسیری تازه را شروع کنیم. توسعه در مسیر هوشمندسازی محقق خواهد شد و راهبرد اصلی شرکت رایتل حرکت به سمت بازارهای جدید و استفاده از فرصت‌های نوظهور در اقتصاد دیجیتال است؛ یکی از فرصت‌های بی‌بدیل در این حوزه، مربوط به خودروهای متصل در امور ایمنی و رفاه است که به سوی آن گام برداشته‌ایم.

گروه بهمن و شرکت رایتل ۵ آبان ۱۴۰۳ با امضای این تفاهم‌نامه، توافق کردند طی یک برنامه زمان‌بندی شده پروژه خودروهای سواری و تجاری متصل را اجرایی کنند.

فتحنایی

Recent Posts

مجمع مؤسس صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات دی برگزار شد

مجمع مؤسس صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات دی با دستور جلسه انتخاب ارکان صندوق، تعیین…

4 ساعت ago

اعطای گواهینامه ISMS به بهسازان ملت

بهسازان ملت گواهینامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) را دریافت کرد.

4 ساعت ago

بهار ۱۴۰۴ فولاد سرمد شکوفا می‌شود/ زنجیره ارزش فولاد سرمد ابرکوه در آستانه تکمیل

شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه بصورت شرکت سهامی خاص در سال ۹۱ به…

4 ساعت ago

مسائل سیستان و بلوچستان در کارگروهی تخصصی در دولت در حال پیگیری است

پزشکیان گفت: مسائل و چالش‌های استان سیستان و بلوچستان با نگاهی ویژه و در ذیل…

4 ساعت ago

نمایندگان، خط مقدم فروش شرکت‌های بیمه

سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد در مصاحبه اختصاصی به مناسبت روز "سرمد…

5 ساعت ago