×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳
رسن: رویای ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است

به گزارش ایرنا، «بشار رسن» در گفت وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال درباره قدرت چند سال گذشته پرسپولیس در لیگ ایران و آسیا درباره تاثیر برانکو سرمربی سابق پرسپولیس در این تیم اظهار داشت: تمام این قدرت به برانکو بر می‌گردد. او تیمی ساخت که ذهنیت قهرمانی دارد. علی‌رغم اینکه در چند سال گذشته تیم بازیکنان بااستعداد زیادی نداشته و در ۴ سال گذشته بسیاری از بازیکنان اصلی را از دست داد این فقدان بر عملکرد تیم تاثیر نگذاشت. حتی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا مربی با ۵ بازیکن جدید وارد مسابقات شد اما پرسپولیس قدرتش را دوباره نشان داد.

هافبک عراقی در ادامه اشاره‌ای به فینال سال ۲۰۱۸ داشت و گفت: در آن سال می خواستیم قهرمان شویم ولی شانس با ما یار نبود.

رسن با بیان رسیدن به فینال کار راحتی نیست ادامه داد: بعد از شروع بدی که در مسابقات داشتیم و از دو بازی یک امتیاز کسب کردیم به خودمان آمدیم. همه چیز بعد از سرگیری مجدد مسابقات به صورت متمرکز در قطر تغییر کرد. ما معادلات را به نفع خود تغییر دادیم و با وجود بازی با تیم های قدرتمند اما به فینال رسیدیم.  

هافبک پرسپولیس درباره دیدار با اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال که در نیمه نهایی ویسل کوبه ژاپن را شکست داد و بدون باخت به فینال راه یافت، گفت: تیم ژاپنی خیلی خوب بازی کرد و موقعیت زیادی داشت اما اولسان تیمی خوب و سرسخت بود و  از موقعیت‌ها نهایت استفاده را برد. این تیم مانند دیگر تیم‌های شرقی بازیکنان سرعتی و منضبط از لحاظ تاکتیک دارد. 

رسن با اشاره به رویای خود و هواداران پرسپولیس نیز اظهار داشت: قهرمان این رقابت‌ها در جام باشگاه‌های جهان حاضر خواهد شد و این انگیزه ما را چند برابر کرده است. با قهرمانی در آسیا فرصت بازی مقابل تیم‌های بزرگی مثل بایرن مونیخ و ستارگانش را داریم و این آرزوی هواداران پرسپولیس است.

هافبک پرسپولیس در پایان درباره میزبانی قطر گفت: قطر از میزبان جام باشگاه‌های جهان و بعد از آن جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. این اتفاق برای من ویژه است چون من در اکثر ورزشگاه‌های این کشور بازی کردم و تجربه دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.