به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی؛ ۹۷ درصد تراکنش های بانک ایران زمین در خارج از شعبه و از طریق سرویس های بانکداری دیجیتال این بانک انجام می شود.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن قدردانی از زحمات همه کارکنان در شعب و ستاد بانک، افزود: همکاران من در بانک ایران زمین همیشه با جدیت و قوت مسیر موفقیت را دنبال می کنند و با اقدامات هدفمند برای کسب بهترین نتایج گام برمی دارند.
پورسعید رشد یک سازمان را حاصل زحمات شبانه روزی همه کارکنان آن بیان کرد و گفت: زمانی که یک فعالیت در مقیاس گسترده آغاز می شود، بی شک با فراز و نشیب های فراوانی در مسیر مواجه خواهد شد و این همبستگی و مشارکت تک تک کارکنان است که می تواند باعث پیشرفت و موفقیت یک سازمان و گذر از موانع پیشرو باشد.
مدیرعامل بانک ایران زمین ارتقاء زیرساخت های بانکداری دیجیتال را یکی از برنامه های اجرایی حوزه فناوری اطلاعات بانک اعلام کرد و گفت: تامین نیاز و پاسخ به درخواست های مشتریان و کاربران بانکداری دیجیتال، نیازمند ارائه سرویس های مطلوب در پلتفرم های بانک است که با تلاش همکاران در حوزه فناوری اطلاعات این امر محقق خواهد شد.
پورسعید وجود یک ساختار در روند ارائه یک محصول را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بانک ایران زمین با ایجاد یک ساختار دقیق و برنامه ریزی منظم، تلاش می کند تا محصول و سرویس های خود را به بهترین شکل و در کمترین زمان به دست مشتریان و کاربران خود برساند و پاسخگوی مسائل مشتریان باشد.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…
همزمان با عید سعید غدیرخم، نسخه آزمایشی وب سایت جدید بانک ملت با امکانات ویژه…