Categories: بانک و بیمه

رشد و توازن پرتفوی در بیمه نوین محقق شده است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، مدیرعامل این شرکت در مجمع عمومی عادی سالانه به ارائه گزارش عملکرد در حوزه‌­های فنی، مدیریت ریسک، مالی، سرمایه گذاری و بازاریابی برای سهامداران پرداخت.

وی در ابتدا، نگهداشت توانگری مالی بیمه نوین در سطح یک برای دومین سال متوالی را یکی از موفقیت­‌های سال گذشته عنوان کرد و گفت: رتبه یک توانگری مالی موجب می­‌شود تا بیمه‌گذاران اطمینان بیشتری به بیمه‌گر خود داشته باشند و فرصت عقد قراردادهای بزرگ نیز طبق آئین‌ نامه‌­های بیمه مرکزی بیشتر فراهم می‌­شود. استراتژی‌­های شرکت در حوزه‌­های فنی و سرمایه‌گذاری نیز در جهت نیل به حفظ سطح توانگری و ارتقای آن در سال جاری تدوین شده­‌اند.

کریم‌خان زند همچنین گفت: برای تحقق سودآوری بیمه نوین اقدامات مهمی در زمینه گسترش شبکه فروش، مدیریت صحیح ریسک، پالایش برنامه­‌های عملیاتی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی در بخش صدور و پرداخت خسارت صورت گرفته است.

 مدیر عامل بیمه نوین، همچنین ورود به بازار پایه دوم فرابورس را از دیگر دستاوردهای بیمه نوین در سال گذشته عنوان کرد و در همین راستا افزود: صورت‌­های مالی شفاف و رعایت قوانین بیمه مرکزی ج.ا.ایران  مورد تاکید هیات مدیره است.

 کریم‌خان زند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقداماتی که در حوزه فنی صورت گرفته است، گفت: در سال­ گذشته علاوه بر تغییر رویکرد از پرتفوی محوری صرف، ارتقای کیفیت و رشد متوازن پرتفوی بیمه‌ای را در دستور کار قرار دادیم که در نتیجه تحقق آن، سهم بیمه‌­های ثالث در این شرکت، کاهش قابل توجهی یافت و به رقم ۱۸ درصد رسید.

وی افزود: در سال گذشته اتفاقات ناگواری مانند  بلایای طبیعی و سیل‌­های متعدد رخ داد که در راستای بینش خدمات رسانی ارزش افزا، پرداخت خسارت بیمه‌شدگان بیمه نوین در این حوادث در کم‌ترین زمان ممکن انجام شد.

مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به آنکه در سال ۹۷،  ۹۹.۱ درصد بودجه مصوب هیات مدیره تحقق پیدا کرده است، توضیح داد: پرتفوی شرکت در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته ۷۴ درصد رشد داشته است و قیمت سهم بیمه نوین در بازار بورس طی سال ۹۴ الی ۹۷ تغییر اساسی داشته است. همچنین ضریب خسارت بیمه نوین از میانگین ضریب خسارت در صنعت بیمه کمتر است.

کریم‌خان زند در پایان کسب جایزه ملی مدیریت مالی برای دومین سال متوالی و نشان زرین رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در بیمه نوین را نشانه‌ای از تحقق برنامه‌­های استراتژیک و اهداف عالی شرکت در حوزه مالی، سرمایه‌گذاری و مشتری مداری دانست.

فتحنایی

Recent Posts

ارتقای حضور جهانی ال‌جی: استراتژی‌هایی برای رشد پایدار

به منظور معرفی ال‌جی (LG) به عنوان یک «شرکت ارائه‌دهنده راهکار برای زندگی هوشمند» و…

5 ساعت ago

تلاش جهادگران اکسینی در گرمای طاقت فرسا غرور برانگیز است

حجت الاسلام شهاب مرادی در جشن «عید تا عید» شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد:…

5 ساعت ago

بیمه‌شدگان از ظرفیت و امکان نظام ارجاع در مراکز سرپایی استفاده کنند

معاون مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی از بیش ۶۷ میلیون بار مراجعه بیمه‌شدگان به پزشکان…

5 ساعت ago

ضرورت ایجاد شرکت‌های حمل‌ونقل مشترک/ ایران بهترین‌ مسیر برای کریدرو شدن

سرپرست معاونت خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران با تائید رشد ۵۴ درصدی حجم ترانزیت…

5 ساعت ago

موفقیت های جهان فولاد کم نظیر و قابل تحسین است

فرماندار سیرجان در بازدید از شرکت جهان‌فولاد سیرجان ضمن اشاره به رشد جهان‌فولاد با وجود…

5 ساعت ago

امکان رهگیری مرسولات پستی از طریق پیام رسان بله

شرکت ملی پست در راستای هوشمندسازی و بهره گیری از فناوری های نوین امکان رهگیری…

5 ساعت ago