به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان هرمزگان که با حضور سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه ۲ کشور برگزار شد، با بیان اینکه کسب رضایت مشتریان مهم ترین عامل دستیابی به منابع در بانک است، افزود: باید به سمت کارمزد محوری حرکت کنیم و صدور ضمانتنامه از جمله این فعالیت هاست.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، نقش بانک ها در حرکت چرخ تولید را موجب رشد و شکوفایی اقتصادی کشور عنوان کرد.
سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی نیز توجه بانک ملی ایران به خدمات خاص و ویژه حوزه بانکداری دیجیتال مانند پیام رسان اجتماعی و رمز یکبار مصرف را وجه تمایز این بانک در نظام بانکی دانست. همچنین خواستار اهتمام ویژه کارکنان جهت ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال به ویژه اپلیکیشن ۶۰ شد.
فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز در این مراسم استفاده بیشتر از ظرفیت های استان هرمزگان را ضروری دانست و به تشریح عملکرد این استان در بین شعب منطقه دو کشور پرداخت.
تیم فوتبال اسپانیا با پیروزی برابر آلمان به نیمهنهایی جام ملتهای ۲۰۲۴ اروپا صعود کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مناطق آزاد با داشتن ظرفیت عظیم در حوزه گردشگری…
به مناسبت هفته قوه قضائیه، دکتر عباس معظمی، مدیرعامل محترم شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، در…
مدیرعامل «شرکت مجتمع فولاد خراسان» در مجمع عمومی سالانه این شرکت، کاهش چشمگیر توقفات، اصلاح…
مجمع عمومی سالانه شرکت مجتمع فولاد خراسان با نماد بورسی «فخاس»، با تصویب تقسیم سود…
طی مراسم روز صنعت و معدن که به منظور تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه…