به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و بینالملل بیمه نوین؛ این شرکت با پیادهسازی استراتژی مبتنی بر ترکیب بهینه پرتفوی و گسترش فرهنگ بیمه موفق شد تا فروش بیمههای آتشسوزی خود را در ۵ ماه نخست سال جاری به نحو قابل توجهی افزایش داده و ٢١١.۶٩ درصد رشد در حق بیمه تولیدی را تجربه کند.
بر اساس آمار منتشر شده، فروش بیمههای آتشسوزی در بیمه نوین با رعایت مبانی مدیریت ریسک همراه بوده است به نحوی که خسارت پرداختی در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ١۴ درصد کاهش مواجه بوده است. نسبت خسارت این رشته بیمهای نیز در ۵ ماه اول سال ١۴٠٠ نسبت به ۵ ماه اول سال گذشته، ٧٢.۶٢ درصد کاهش داشته است.
همچنین براساس آخرین گزارش منتشر شده بیمه مرکزی از عملکرد صنعت بیمه در چهار ماه اول سال جاری، رشته بیمه آتش سوزی نوین در این بازه چهارماه، ۵.٧٨ درصد سهم از بازار را به خود اختصاص داده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.
مدیریت بیمههای آتشسوزی نوین همچنین از سال های گذشته ارائه خدمات بر اساس نیازهای روز بیمهای را مد نظر داشته و بر همین اساس طرح های متنوعی را روانه بازار کرده است.
طرح “فایرپلاس” بیمه نوین به عنوان محصولی که با تمرکز بر نیازهای مالکان و ساکنان ساختمانهای مسکونی طراحی شده و دارای پوششهای عمومی بیمهنامه آتش سوزی، بههمراه مسئولیتمدنیِ حوادث ایجاده شده در ساختمانهای مسکونی است، از ٩٠ درصد رشد در حق بیمه طی پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار شده است.
طرح “جامع مجتمعهای مسکونی” نیز با نگاه ارائه پوششهای بیمهای متناسب با شرایط قانونی و مدنی حاکم بر مجتمعهای مسکونی طراحی شده است و در ۵ ماه نخست سال جاری ٨٢.۵ درصد رشد در حق بیمه نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
گفتنی است، آمارها نشان میدهد که ٩١ درصد از بودجه پیشبینی شده سال جاری شرکت بیمه نوین برای عملکرد رشته بیمه آتشسوزی، در ۵ ماه نخست تحقق یافته است.
https://tejaratgardan.ir/?p=146294