×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
رشد چشمگیر استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تلاش برای توجه دادن مشتریان و عموم هموطنان به استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران در شرایط تشدید شیوع بیماری کرونا موجب رشد ۴٧ درصد مبلغ تراکنش‌های اینترنت‌بانک، افزایش ٢۴ درصدی مبلغ تراکنش‌های اپلیکیشن «صاپ» و بالا رفتن تعداد تراکنش‌های «همبانک» صادرات ایران طی یک هفته منتهی به ١۶ اسفند ماه نسبت به متوسط تعداد تراکنش‌های این ابزارها در بهمن‌ماه شد.
مبلغ تراکنش‌های اینترنت‌بانک صادرات ایران در این هفته در حالی  با ۴٧ درصد رشد از ٧٢ هزار میلیارد ریال تراکنش گذشت که تعداد تراکنش‌های آن نیز با ۵ میلیون تراکنش، نسبت به متوسط هفتگی بهمن ماه با ٢٧٩ درصد رشد همراه شد.
همچنین استقبال قابل توجه کاربران اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» در هفته مورد نظر موجب شد تا در این هفته نسبت به متوسط هفتگی بهمن ماه تعداد تراکنش‌های آن با ١۴٧ درصد رشد و مبلغ تراکنش‌های آن با ٢۴ درصد رشد مواجه شود.
در همین زمان سامانه همبانک صادرات ایران با استفاده از کد دستوری #٧١٩* نیز بیش از گذشته مورد استفاده مشتریان بانک صادرات ایران قرار گرفت که بر اساس آن، تعداد تراکنش‌های انجام گرفته توسط این سامانه ١٣ درصد و مبلغ تراکنش‌های انجام شده توسط آن نیز ٢٠٨ درصد رشد ثبت کرد.
سایر سامانه‌های بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران نیز با توجه به هشدارهای اعلام شده در خصوص لزوم استفاده از خدمات غیرحضوری و عدم مراجعه به شعب، همچنان در بستری امن مورد استفاده مشتریان قرار گرفته به نحوی که همراه‌بانک، تلفنبانک، پایانه‌های فروش، خودپرداز و سایر درگاه‌های پرداخت نیز مورد توجه قرار گرفته و نشان از رغبت مشتریان به استفاده هرچه بیشتر از آنها دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.