×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رشد ۱۵۲۴ واحدی شاخص / ورود به کانال ۳۲۰ هزار واحدی

تجارت گردان | رشد ۱۵۲۴ واحدی شاخص / ورود به کانال ۳۲۰ هزار واحدی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز نیز در ادامه روند رو به رشد روزهای گذشته با جهش ۱۵۲۴ واحد روبرو شد و به رقم ۳۲۰ هزار و ۱۹۴ واحد رسید.

شاخص کل با معیار هم‌وزن ۹۹ واحد رشد کرده و به رقم ۹۶ هزار و ۶۱۷ واحد رسید. امروز شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی ۴۰۸ واحد رشد کرده و به رقم ۸۵ هزار و ۷۸۰ واحد رسید.

شاخص قیمت با معیار هم‌وزن ۶۶ واحد رشد کرده و به رقم ۶۴ هزار و ۵۸۹ واحد رسید.  در عین حال، شاخص آزاد شناور با افزایش ۱۸۹۴ واحد به رقم ۳۷۶ هزار و ۲۰۰ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با افزایش ۸۱۴ واحد به رقم ۲۲۹ هزار و ۶۵۲ واحد رسید.

شاخص بازار دوم بورس با افزایش ۴۴۱۹ واحد به رقم ۶۶۴ هزار و ۹۴۸ واحد رسید.

امروز نمادهای ملی مس،‌ فولاد مبارکه، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی جم و پتروشیمی خارک بیشترین اثر تقویتی در شاخص کل بورس را داشتند و نمادهای بانک ملت و  مخابرات بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته‌اند.

نمادهای پربیننده بورسی که مورد اقبال فعالان بازار بودند عمدتا در گروه شرکت‌های بانکی و خودرویی و نیز شرکت‌های صنایع زیربنایی بوده‌اند.

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۵۵۳ هزار نوبت معاملاتی، چهار میلیارد و ۲۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۱ هزار و ۸۰۹ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.