×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳
رشد ۱۶۹ درصدی منابع شعب بانک در سه ماهه اول سال جاری

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرت ایران، یوسف نجدی معاون شعب و بانکداری شرکتی بانک توسعه صادرات ایران اظهار داشت: تسهیلات اعطایی ریالی در سه ماهه اول سال جاری نسبت به سال قبل، رشد ۲۴۵ درصدی داشته است.
نجدی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده، نسبت مطالبات غیرجاری شعب ۲۵ درصد کاهش و در بخش حوالجات ۷۳ درصد رشد داشته است، گفت: شعب بانک توسعه صادرات ایران، به رشد ۷۹۷ درصدی در بخش صدور اعتبار اسنادی داخلی و رشد ۲۳۰ درصدی در بخش صدور ضمانت نامه ریالی، دست یافته‌اند.
وی با بیان اینکه آمار‌ها، حکایت از عملکرد بهتر شعب نسبت به سال گذشته دارند، تصریح کرد: سیاست بانک توسعه صادرات ایران، حرکت رو به جلو و ارائه تعریفی کامل از خدمات یک اگزیم بانک برای مشتریان است؛ در همین راستا تلاش می‌کنیم شعب بر اساس این خط مشی قدم برداشته و هدف‌گذاری و سیاست‌های هیأت مدیره بانک را محقق سازند.
معاون شعب و بانکداری شرکتی اظهارداشت: ضروری است شعب علاوه بر کاهش نسبت مصارف به منابع، سهم خود را از منابع استان‌ها بیشتر کرده و به آمار مورد تأکید هیأت مدیره دست پیدا کنند.
نجدی بر ضرورت افزایش ضریب نفوذ بانک در بازار تأکید کرد و گفت: هم راستا با حفظ مشتریان قدیمی، بازاریابی با هدف جذب مشتریان جدید و برنامه‌ریزی برای ارتباط مؤثر با جامعه صادراتی و تولیدکننده در دستور کار معاونت شعب و بانکداری شرکتی قرار دارد.
وی افزود: فهرست بزرگی از واردکنندگان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان موفق کشور تهیه و در اختیار شعب قرار گرفته است؛ این معاونت با بررسی بازخورد جامعه هدف در مسیر بازاریابی همکاران شعب بانک، جلسات تکمیلی را متناسب با سطح اعتباری مشتری، با حضور هیأت مدیره و مدیرعامل تشکیل خواهد داد.
معاون شعب و بانکداری شرکتی، حضور مؤثر در نمایشگاه‌های صادراتی را فرصتی مغتنم برای ارتباط مؤثر با صادرکنندگان، واردکنندگان و تولیدکنندگان ارزیابی کرد و گفت: با بررسی تقویم نمایشگاهی کشور، برای حضور فعال کارشناسان معاونت شعب و بانکداری شرکتی و سایر معاونت‌های مرتبط در قالب بازدید یا استقرار در غرفه بانک در نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
نجدی جبران فاصله بانک توسعه صادرات ایران در حوزه جذب منابع و رسیدن به جایگاه یک اگزیم بانک قدرتمند در کشور را در گرو تهیه زیرساخت فناوری اطلاعات دانست و گفت: تهیه اپلیکیشن‌ها و سامانه‌ها برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان ضروری است و امیدواریم زیرساخت‌های مورد نیاز در بازه زمانی کوتاهی فراهم شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.