×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
رشد ۳۶۷ درصدی دارایی‌های صندوق پاداش اعتماد تمدن در نیمسال اول۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، در ابتدای سال ۱۴۰۳ خالص ارزش دارایی‌های صندوق سرمایه‌گذاری پاداش اعتماد تمدن حدود ۷۳۰ میلیارد ریال بود که با تدابیر اخذ شده و مدیریت راهبردی صندوق، این رقم با رشدی بیش از ۳۶۷ درصد، به عددی بالغ بر ۳٫۴۰۰ میلیارد ریال در انتهای شهریور ماه افزایش یافت.

همچنین تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق در ابتدای سال ۶۰٫۸۰۴٫۹۹۸ واحد بود که با رشد ۱۹۵٫۴۷۱٫۴۵۵ واحدی طی دوره شش ماهه نخست ۱۴۰۳، به ۲۵۶٫۲۷۶٫۴۵۳ واحد در تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۳ افزایش یافت. بدین ترتیب این صندوق بیش از ۳۲۱ درصد رشد تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری را به همراه داشت.

از مهم‌ترین مزایای صندوق سرمایه‌گذاری پاداش اعتماد تمدن می‌توان به نرخ سود ۳۰ درصد سالانه آن اشاره نمود که بالاترین نرخ سود در میان صندوق‌های بادرآمد ثابت محسوب شده و همچنین بیش از سود سپرده‌های بانکی است. از سویی در صورت ابطال، نرخ شکست نیز در آن لحاظ نمی‌گردد.

این دستاوردها نه تنها نشان‌دهنده عملکرد خوب صندوق سرمایه‌گذاری پاداش اعتماد تمدن است، بلکه بیانگر اعتماد و رضایت بالای مشتریان و سرمایه‌گذاران نیز می‌باشد. افزایش تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری و رشد خالص ارزش دارایی‌ها، هر دو به وضوح نشان می‌دهند که این صندوق توانسته است در جذب و حفظ سرمایه‌گذاران موفق عمل کرده و بازدهی مطلوبی را برای آنان به ارمغان بیاورد.

این صندوق از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری صدور و ابطالی با درآمد ثابت و بدون تقسیم سود است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ تحت مدیریت تأمین سرمایه تمدن و با دریافت مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز نموده است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه آنلاین آی‌بی‌شاپ (iBShop) و یا شعب سوپرمارکت مالی تأمین سرمایه تمدن در سراسر کشور اقدام به سرمایه‌گذاری در این صندوق و سایر ابزار سرمایه‌گذاری تحت مدیریت تأمین سرمایه تمدن نمایند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.