Categories: بانک و بیمه

رشد ۴۱۷ درصدی سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک دی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، بررسی گزارش عملکرد این بانک در سال گذشته نشان می‌دهد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ارائه خدمات متنوع علاوه بر رشد سپرده‌های قرض‌الحسنه مشتریان، در همین دوره زمانی سپرده‌های مدت دار مشتریان نیز شاهد رشد ۳۲.۸ درصدی بوده است.
همچنین در سال ۱۳۹۹، درآمدهای ارزی بانک دی نیز شاهد ۱۱۳ درصد رشد بوده است.

بیشتر بخوانید
بانک دی با ارائه خدمات جدید بانکی و گسترش شبکه تماس خود در سراسر کشور، موفق شده است رضایت مشتریان خود را به‌دست آورد و با توسعه خدمات غیرحضوری و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک گام‌های بزرگی برای افزایش سهم خود از بازار مالی برداشته است.

فتحنایی

Recent Posts

بیمه آسیا نقش موثری در تثبیت سرمایه‌گذاری و رفع مخاطرات دارد

سید مجید پرپنجی، مشاور وزیر و مدیر کل مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی…

6 ساعت ago

بیمه آسیا با توجه به توانمندی های فنی و نیروی انسانی، باید پرچمدار صنعت بیمه باشد

رییس کل بیمه مرکزی: با توجه به عملکرد و ارائه خدمات شایسته بیمه آسیا و…

7 ساعت ago

برگزاری همایش بزرگ مدیران و روسای استان و شعب بیمه‌آسیا با حضور رییس کل بیمه مرکزی

همایش بزرگ مدیران و روسای استان ها و شعب بیمه آسیا با محوریت اصلاح ترکیب…

7 ساعت ago

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت پاکسان برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت پاکسان با موضوع تنفیذ معاملات…

7 ساعت ago

جهش ۳۱۶ درصدی سود خالص بانک ملت

بانک ملت صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ را…

7 ساعت ago