به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، بررسی گزارش عملکرد این بانک در سال گذشته نشان میدهد که با برنامهریزیهای انجام شده و ارائه خدمات متنوع علاوه بر رشد سپردههای قرضالحسنه مشتریان، در همین دوره زمانی سپردههای مدت دار مشتریان نیز شاهد رشد ۳۲.۸ درصدی بوده است.
همچنین در سال ۱۳۹۹، درآمدهای ارزی بانک دی نیز شاهد ۱۱۳ درصد رشد بوده است.
بیشتر بخوانید
بانک دی با ارائه خدمات جدید بانکی و گسترش شبکه تماس خود در سراسر کشور، موفق شده است رضایت مشتریان خود را بهدست آورد و با توسعه خدمات غیرحضوری و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک گامهای بزرگی برای افزایش سهم خود از بازار مالی برداشته است.
سید مجید پرپنجی، مشاور وزیر و مدیر کل مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی…
مجمععمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشیمی تندگویان (سهامی عام) در مرکز همایشهای بینالمللی پژوهشگاه…
رییس کل بیمه مرکزی: با توجه به عملکرد و ارائه خدمات شایسته بیمه آسیا و…
همایش بزرگ مدیران و روسای استان ها و شعب بیمه آسیا با محوریت اصلاح ترکیب…
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت پاکسان با موضوع تنفیذ معاملات…
بانک ملت صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ را…