×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳
رشد ۴۱ درصدی حق بیمه تولیدی و فروش بیمه ایران در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳

نشست مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران با حضور معاونین و مدیران کل ستادی و استانهای سراسر کشور برگزار گردید.

کشاورز مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران در این نشست از زحمات همه ارکان شرکت در تحقق نتایج سال ۱۴۰۲ و همچنین برگزار کنندگان مجمع عمومی شرکت تشکر و قدردانی کرد.

وی اشاره داشت،: هدف از تشکیل این جلسه مرور موضوعات مجمع و بررسی اقدامات چهارماهه اول و برنامه های پیش روی سال‌ جاری می‌باشد.

مدیرعامل بیمه ایران  خاطرنشان کرد: بعضی از تذکرات صاحبان سهام در مجمع قابل رفع بوده و به همین جهت از معاونت توسعه مدیریت و منابع خواسته ام با تشکیل کمیته ای ضمن بررسی همه بندهای مجمع ،نسبت به اصلاح و رفع آن در سال جاری اقدام کنند به طوریکه اثرات آن در صورتهای مالی سال ۱۴۰۳ مشخص باشد.

کشاورز در خصوص آمار ۴ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ اشاره داشت:در ۴ ماهه سال جاری ۲۶ همت حق بیمه تولیدی و فروش شرکت بوده و ۱۴ همت خسارت پرداخت کرده ایم که به ترتیب ۴۱ و ۴۶  درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال گذشته را نشان می دهد .همچنین شرکت توانسته با احتساب کارمزد پرداختی به مانده عملیات ۹/۷ همت در این مدت دست پیدا کند که نسبت به مدت مشابه ۳۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران با اعلام اینکه تحقق بودجه طلایی یکی از شاخص های ارزیابی مدیران میباشد، افزود: بعضی از ادارات کل فنی و استانها  توانسته اند به رشدی بالاتر از میانگین شرکت برسند اما در بعضی از استانها این امر محقق نشده که لازم است با توجه به زمان باقی مانده تا پایان سال این مدیران تلاش خود را برای رسیدن به اهداف بودجه طلایی بیشتر کنند.

وی تاکید کرد: بیمه ایران دارای توانمندی ها و  ظرفیتهای بسیار خوبی جهت نیل به دستاوردهایی فراتر از دستاوردهای محقق شده می باشد.

گفتنی است مدیران کل استانها بصورت برخط در این نشست حضور داشتند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.