×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳
رضایت بیمه‌گزاران با پاسخگویی سریع و شفاف محقق می‌شود

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بیمه معلم، امینی طی این بازدید ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان این مرکز برای پاسخگویی سریع و جامع به بیمه‌گزاران و مشتریان تصریح کرد: در سیاست‌ها و راهبردهای استراتژیک بیمه معلم به همان اندازه که بر جذب بیمه‌گزاران جدید تاکید می‌شود، به اهمیت حفظ و نگهداشت مشتریان فعلی نیز اهمیت داده می‌شود. بنابراین هر اندازه که بتوانیم در پاسخگویی روشن و سریع به بیمه‌گزاران کوشا باشیم، گام موثرتری در مسیر افزایش رضایت بیمه‌گزاران برداشته‌ایم.

او در ادامه افزود: به عقیده بنده، مرکز تماس قلب سازمان است؛ به ویژه در صنعت بیمه که بیمه‌گزاران ممکن است با انبوهی از ابهامات و پرسش‌ها مواجه باشند و برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای نیازمند دریافت راهنمایی و مشاوره هستند. در این شرایط وجود مرکز تماسی که با کمک نرم‌افزار و تکنولوژی‌های روز و پیشرفته بتواند فوری و دقیق پاسخگوی این پرسش‌ها باشد، حیاتی است.

امینی در جمع کارشناسان مرکز تماس بیمه معلم صبوری و تخصص را به عنوان دو خصیصه مهم و ضروری کارکنان مرکز تماس دانست و گفت: از آنجایی که معمولا بیمه‌گزاران در شرایط وقوع حادثه و خسارت به سمت یاری گرفتن از بیمه می‌آیند، ممکن است چندان تسلطی بر نحوه گفتار و رفتار خود نداشته باشند. کارکنان مرکز تماس با علم به شرایط بغرنج بیمه‌گزاران سعی می‌کنند با حفظ آرامش و سعه صدر مشکلات بیمه‌گزاران را به سمع واحدهای مختلف برسانند و گره‌گشای مسائل باشند.

مدیرعامل بیمه معلم با اشاره به شرایط کاری متفاوت آن‌ها تصریح کرد: از سوی دیگر، به خوبی آگاه هستیم که پرسنل مرکز تماس با فشار کاری و تنش‌های متعددی روبه‌رو هستند. بنابراین ضروری است که تلاش شود از فرسودگی ذهنی شما عزیزان جلوگیری شود و با اجرای سیاست‌های تشویقی موثر یا به طور مثال زیباسازی محیط کاری شرایط را برای پرسنل تلطیف کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.