Categories: بانک و بیمه

رضایت مردم باید به فرهنگ شرکت بیمه ایران تبدیل شود

 دکتر جباری مدیرعامل بیمه ایران با حضور در شعبه ممتاز غرب از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو کرد. مدیرعامل بیمه ایران در این دیدار ضمن کسب اطلاع از آخرین فرآیندهای کاری و نقطه نظرات همکاران، کسب رضایت مردم را رویکرد مهم شرکت دانست. رییس هیات مدیره در شعبه ممتاز غرب بر لزوم بهینه سازی فرآیندها به نحوی که خدمت رسانی به مردم سریعتر انجام شود تاکید کرد و گفت: در نظارت بر فرآیندها باید جدی باشیم اما زمان ارائه خدمت به مردم نباید طولانی شود.

تلاش برای رضایت مردم یک اصل است و مقدمه جلب رضایت مردم، رضایت همکار و نماینده است و این باید در شرکت تبدیل به یک فرهنگ شود.

مردم به دنبال حق خود هستند و چیز بیشتری از ما توقع ندارند، ما باید به دنبال اقناع مراجعین خودمان باشیم.

جباری با اشاره به تاثیر تبلیغی خدمت رسانی خوب در شعبه های خسارتی، افزود:همکاران ارزیاب خسارت در نقطه ابتدایی مواجهه با مردم هستند و حساس ترین کار به دست آنها انجام میشود و مدیران شرکت باید به دنبال ایجاد انگیزه این همکاران برای ارتباط شایسته با مردم باشند. من اثر این برخورد خوب را از هر تبلیغی بهتر میدانم. جباری تصریح کرد: بعضی مواقع در شعب خسارتی با مشکلاتی مواجه هستیم که اصلا ربطی به بیمه گر ندارد اما اینجا هم باید به دنبال رضایت مردم باشیم چون همیشه حق با مشتری است. با تعریف شاخص دنبال نظرسنجی میزان رضایت مردم از خدمات باشید. اطمینان دارم نتایج این نظرسنجی به مدیران در بهبود تصمیمات کمک خوبی خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این دیدار که با همراهی معاونین مدیرعامل، مدیران کل حراست و استان تهران و مشاور مدیرعامل انجام شد، مدیرعامل بیمه ایران دستوراتی در خصوص بهینه سازی فضای اداری شعبه برای راحتی بیشتر همکاران و مراجعین صادر کرد. زیارانی رییس شعبه ممتاز غرب نیز در این بازدید با ارائه آخرین گزارش عملکردی، درخواست‌های خود برای اداره بهتر شعبه را مطرح نمود.

فتحنایی

Recent Posts

گزارش تصویری دومین روز حضور تامین سرمایه تمدن در نمایشگاه کیش اینوکس۲۰۲۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان تامین سرمایه تمدن و فولاد خراسان امضای تفاهم‌نامه همکاری میان تامین…

5 ساعت ago

علیرضا جهانبخش به هیرنفین پیوست

علیرضا جهانبخش با عقد قراردادی رسمی و تا تابستان ۲۰۲۵ به تیم فوتبال هیرنفین هلند…

5 ساعت ago

تمدید گواهینامه ی CARES ذوب آهن اصفهان جهت صادرات محصولات به اتحادیه اروپا و کشور های حوزه خلیج فارس

ممیزی خارجی تمدید گواهینامه CARES انگلستان جهت صادرات میلگرد های تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان…

5 ساعت ago

تکمیل ساخت و بهره‌برداری از فاز دوم پروژه توسعه انبارهای شرکت آهن و فولاد ارفع

شرکت آهن و فولاد ارفع با بهره‌برداری از فاز دوم پروژه توسعه انبارها، فضای انبارهای…

5 ساعت ago

اقتصاد دریامحور، فولاد سبز و اقتصاد چرخشی، راه نجات شرکت‌های فولادی ایران

همایش اقتصاد دریامحور در صنایع معدنی و فولادی با رویکرد بررسی چالش‌های حوزه فولاد، همجواری…

5 ساعت ago

هدف ما افزایش بهره‌وری و کاهش توقف و تولید مستمر است

یازدهمین جلسه کمیته راهبری با حضور محمد نیکوکار قائم‌مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه،…

5 ساعت ago