به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بانک سینا، محسن خدابخش، رئیس هیئتمدیره بانک سینا در همایش سالیانه معاونت بانکداری( بازاریابی و اعتبارات) که با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و دوایر حوزه بانکداری سراسر کشور با عنوان بازاریابی توسعه محور، مسیر تکامل بانک سینا، برگزار شد، گفت: بانک برای پیشبرد اهداف بازاربابی مؤثر، باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد و این امر نیازمند تلاش مضاعف و توجه به خلاقیتها است. خدابخش فرایند بازاریابی را تعاملی و دوسویه برشمرد و گفت شناخت نیازها و سلایق مشتریان و توجه به تمامی ظرفیتهای بانک باید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم اهداف بانک را به نتیجه برسانیم. وی در ادامه با تأکید بر مشتریمداری و احترام به حقوق مشتریان بیان داشت: باید دقت خاص داشته باشیم تا احترام به مشتری و رفع نیازهای آنان سرلوحه کار قرار بگیرد و به گونهای باشد که مشتری بداند بانک سینا در تمامی سطوح کاری میتواند در بهترین شرایط جوابگوی نیازهای او باشد.
همایش سراسری مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی و اعتبارات بانک سینا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.
دیدار تیمهای سپاهان و پرسپولیس در مرحله یکهشتم جامحذفی فوتبال ایران با برتری ۳ بر…
با توجه به تمدید طرح فروش محصولات ایرانخودرو، امکان افتتاح حساب وکالتی متقاضیان در این…
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت قطب عالم امکان…
مدیرعامل بانک ملی ایران مرکز سیتیاسکن، مرکز پایش سلامت و "بیمارستان دیجیتال" بانک را افتتاح…
در هفته نخست جشنواره پذیرندگان کارتخوان های بانک ملت، حدود ۱۰ میلیارد ریال جایزه نقدی…
مدیرعامل بانک شهر در مراسمی از تلاشها و زحمات تیم فوتبال بانوان پرسپولیس برای کسب…