Categories: بانک و بیمه

رضایت مشتری اولویت نخست بیمه کوثر

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار، تصریح‌کرد: تسریع در خدمت‌رسانی و پرداخت خسارت‌ها؛ افزایش خدمات غیرحضوری؛ پیگیری مشکلات بیمه‌گذاران و بهبود فرایند تعامل آنان با مدیران و کارکنان بیمه کوثر از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان شرکت است که با پیگیری منسجم‌ و آگاهانه به بهترین شکل ممکن حل می‌شود. 

مدیرعامل بیمه کوثر هدف از این دیدار را گره‌گشایی از مشکلات ذی‌نفعان و برقراری ارتباط موثر با بیمه‌گذاران دانست و گفت: ارایه خدمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن موجب افزایش اعتماد ذی‌نفعان می‌شود.

فتحنایی

Recent Posts

صدور مجدد و تمدید اعتبار گواهینامه پنج استاندارد مدیریتی در ذوب آهن اصفهان

ممیزی خارجی سیستم های مدیریتی کیفیت مطابق با استانداردISO9001:2015 ، ایمنی و بهداشت شغلی مطابق…

4 ساعت ago

برگزاری نخستین کمیته اجرایی و عملی دیتاتون امیدبوم

نخستین کمیته اجرایی و عملی دیتاتون (امیدبوم) با حضور دکتر محمد علی بخشی زاده و…

8 ساعت ago

ارائه گزارش عملکرد کارخانه نوآوری و هوشمندسازی امیدینو

در جلسه هیئت مدیره امیدبوم، گزارشی از عملکرد کارخانه نوآوری و هوشمندسازی امیدینو توسط مدیران…

8 ساعت ago

میزان پُرشدگی سدهای کشور ۴۷ درصد است

سخنگوی صنعت آب کشور گفت: بر اساس جدیدترین گزارش شرکت مدیریت منابع آب کشور، هم‌اکنون…

8 ساعت ago

ارائه زنجیره کامل خدمات ارزی توسط بانک کارآفرین

مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به ارائه زنجیره کامل خدمات ارزی در بانک کارآفرین گفت:…

8 ساعت ago

پاسداشت ۷۰ سال خدمات حشمت مهاجرانی در بانک سامان

مراسم نکوداشت حشمت مهاجرانی، از مفاخر فوتبال ایران در بانک سامان برگزار شد.

8 ساعت ago