رضایت ۹۹ درصدی مشتریان ایران‌خودرو از رسیدگی به درخواست‌ها

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- طبق نتایج ارزیابی‌های شرکت بازرس فنی وزارت صمت، مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو توانسته علاوه بر رسیدگی کامل به بیش از ۹۹ درصد تقاضاهای واصله، میانگین زمان رسیدگی به درخواست‌های مشتریان را از ۳۵ روز در سال ۹۸ به ۲۴ روز در سال ۹۹ کاهش دهد؛ این در حالی است که در سال ۹۸ رضایت حدود ۹۱ درصد از مشتریانی که گلایه‌مندی خود را از ایران خودرو به مراجع ذی‌صلاح ارایه کرده‌اند، کسب شده است.
در سال ۱۳۹۹ شاخص رضایت مشتریان از رسیدگی به درخواست‌ها در گروه صنعتی ایران خودرو، نسبت به سال ۱۳۹۸، بیش از ۹درصد و نسبت به سال ۱۳۹۷ به میزان  ۸۹ درصد بهبود داشته است.
این گروه صنعتی در سال ۱۳۹۹، شکایات حوزه خودروهای تجاری و سنگین را نیز به سرانجام رسانده و تمامی شکایات واصله منجر به کسب رضایت ذی‌نفعان شده است؛ این در حالی است که میزان کسب رضایت از مشتریان این حوزه در سال قبل از آن، ۵۷ درصد بوده و با رکوردی بی سابقه در سال گذشته به ۱۰۰ درصد رسیده است.
گفتنی است، وزارت صمت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از جمله مراجع و مبادی ثبت درخواست‌ها و ارجاع آن به شرکت‌های عرضه کننده خودرو هستند.
 

فتحنایی

Recent Posts

کسب رتبه اول بالاترین نرخ فروش شمش فولادی در بین رقبای داخلی در سال ۱۴۰۲

شرکت آهن و فولاد ارفع در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب بالاترین میانگین نرخ فروش…

19 ساعت ago

بازدید علمی دانشجویان دانشگاه شهید چمران از پتروشیمی امیرکبیر

دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای توسعه روابط صنعت با دانشگاه و آشنایی با…

19 ساعت ago

آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در جویبار همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به مازندران

همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان مازندران، عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرستان جویبار…

19 ساعت ago

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

بیمه البرز سود خالص ۱۸۴ درصدی و رشد ۲۰۰ درصدی سود عملیاتی را تجربه کرد.

22 ساعت ago

پیام تبریک مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در پیامی…

22 ساعت ago

برگزاری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع با مشارکت فولاد مبارکه

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع با محوریت چرخشهای تحول آفرین، هوشمند سازی و داده محوری…

22 ساعت ago