Categories: ورزشی

رضایی: با تلاش مجموعه مس‌رفسنجان نامزد بهترین سرمربی فوتسال جهان شدم

به گزارش ایرنا؛ این هفته سایت فوتسال پلنت برترین تیم‌ها، سرمربیان و دروازه‌بانان جهان را اعلام کرد که نام تیم مس رفسنجان، عاطفه رضایی و زینب کرمی در میان آنان به چشم می‌خورد.

به همین دلیل به گفت‌وگو با «عاطفه رضایی» پرداختیم. وی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: انتخابم به عنوان نامزد بهترین سرمربیان جهان با تلاش یک مجموعه از مدیر باشگاه، کادر فنی و بازیکنان بوده است. شانس من بود که نامم جزو بهترین‌ها قرار گرفت.

وی افزود: تیم مس رفسنجان روند رو به رشدی را مدنظر داشته است و حتی اگر در لیگ‌های پایه بازی می‌کردیم همیشه حرفی برای گفتن داشتیم. ما همواره در تمام لیگ‌ها شرکت کردیم و جزو مدعیان بودیم و فصل گذشته هم قهرمان شدیم. این روند رو به رشد می‌تواند ادامه‌دار باشد.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: قرار شد که برنامه لیگ فوتسال زنان را هفته به هفته اعلام کنند و بازی‌ها از ۲۶ دی ماه آغاز خواهد شد. در هر هفته یک بازی انجام می‌شود. منتهی فصل گذشته تعداد تیم‌ها کمتر بود. از تیم‌های جدید هم شناخت کاملی نداریم و نتایج آنان را در بازی‌های قبل این تیم‌ها بررسی کردیم.

وی درخصوص انتخاب زینب کرمی به عنوان نامزد بهترین فوتسالیست جهان یادآور شد: کرمی سه سال است که در لیگ برتر بازی می‌کند و وی تنها بازیکنی است که می‌تواند مستحق انتخاب به‌عنوان بهترین باشد. در ابتدای حضورش در مس رفسنجان نیمکت نشین و دروازه‌بان دوم بود. او خیلی تلاش کرد تا دروازه‌بان اصلی تیم شود و در قهرمانی ما هم کمک زیادی کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: از همه افرادی که در این چند سال برای مس رفسنجان زحمت کشیدند متشکرم و خوشحالم که تیم ما توانست این همه عناوین را در جهان بدست بیاورد. امیدوارم فدراسیون فوتبال بیشتر به فوتسال زنان توجه کند و متوجه باشد وقتی که از تیمی حمایت کاملی داشته باشد، آن تیم همه جوره جواب حمایت آنان را بدهد.

وی اضافه کرد: به خاطر بالا رفتن انتظارات قهرمانی این فصل از لیگ برتر مقداری سخت شده است. امیدوارم نه به هر قیمتی بلکه با آرامش به قهرمانی برسیم.

فتحنایی

Recent Posts

تقدیر از ایثارگران پتروشیمی پردیس/ از سنگر دفاع تا سنگر تولید

آیین تقدیر از ایثارگران شرکت پتروشیمی پردیس با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت…

9 ساعت ago

پیام مدیر عامل فولاد سنگان خراسان در پی حملات کوبنده ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی

مدیر عامل فولاد سنگان خراسان در پی حملات کوبنده ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی پیامی…

9 ساعت ago

دیدار مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی با رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس

مدیرصندوق تامین خسارت های بدنی با رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دیدار و گفتگو…

10 ساعت ago

حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ سپاه: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن قلب اراضی اشغالی خبر داد.

10 ساعت ago

صدور مجدد و تمدید اعتبار گواهینامه پنج استاندارد مدیریتی در ذوب آهن اصفهان

ممیزی خارجی سیستم های مدیریتی کیفیت مطابق با استانداردISO9001:2015 ، ایمنی و بهداشت شغلی مطابق…

11 ساعت ago

برگزاری نخستین کمیته اجرایی و عملی دیتاتون امیدبوم

نخستین کمیته اجرایی و عملی دیتاتون (امیدبوم) با حضور دکتر محمد علی بخشی زاده و…

15 ساعت ago