×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
رعایت اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری ضرورت هر سازمان امروزی است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، معادی اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری را لازمه هر سازمان و مکمل همدیگر یاد کرد و دراین‌باره گفت: رعایت و اتخاذ رویکرد و کارکرد مثبت نسبت به برخی از اصول که جزء بداهات اولیه و جزء شروط لاینفک برای تحقق منافع و صیانت از حقوق ذینفعان تلقی می‌گردد در شرایط کنونی تعدادی از سازمان‌های تولیدی و خدماتی بواسطه شرایط مختلف تحت‌الشعاع برخی از مسائل قرار گرفته به نحوی که این استراتژی مهم و این وظیفه اساسی که در قالب توجه و تحقق رعایت اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌محوری متجلی می‌شود دستخوش کم‌توجهی و بعضی از مواقع بی‌توجهی و کم‌لطغی قرار گرفته است. مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون توجه مرکز آموزش و پژوهش این بانک را در تحلیل و نیازسنجی و متعاقب آن برگزاری دوره آموزشی کاربردی با عناوین مختلف و در سطوح ستاد و صف این بانک را در خور تحسین یاد کرد و دراین‌باره گفت: رشد، توسعه و افزایش ظرفیت کمی و کیفی و مهارت‌افزایی سرمایه انسانی که منتج به رضایت‌مندی مشتریان شود تنها از مسیر آموزش و استمرار تداوم این امر مهم خواهد بود. شایان ذکر است مرکز آموزش و پژوهش بانک با هدف توسعه و فرهنگ‌سازیِ حرفه‌ای‌گرایی در میان بانکداران شعب، به عنوان رده نخست رویارویی مشتریان با بانک، اولین سری برنامه آموزشی “مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای” را روز چهارشبنه برگزار کرد. گفتنی است جامعه هدف این برنامه، بانکداران استان‌های تهران، البرز و قم بودند که به مدت ۸ ساعت مباحث کاربردی و شعبه‌محور را در دو زمینه مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای با تدریس جناب آقای سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت آموزش دیدند. برنامه آموزشیِ موصوف، برنامه‌ای جامع با منظور توسعه بینش و مهارت همه بانکداران شعب در دو حوزه اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری است که بنا دارد بانکداران را در تمام سطح کشور و در مدیریت شعب استان‌ها تحت پوشش قرار دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.