×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، هادی گرمابدری با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق بانکداری بدون شعبه در بانک قرض ­الحسنه رسالت به دنبال فراهم آوردن امکانات لازم جهت رفع سوء اثرچک از طریق موبایل بانک واینترنت بانک هستم.

به گفته وی با تحقق این مهم، ماهانه بیش از ۱۵۰هزار مراجعه حضوری مشتری به شعبه حذف خواهد شد. گرمابدری باتاکید بر اینکه بانک قرض­ الحسنه رسالت نخستین بانکی است که رفع غیرحضوری سوءاثرچک را عملیاتی می­ کند، گفت: این طرح با توجه به افق ۱۴۰۰وبانکداری بدون شعبه برای پاسخگویی به نیاز مشتریان بسیارحائز اهمیت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.