×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | رفع مشکلات کارکنان هپکو آغاز شده است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آقای داود خانی در ارتباط تلفنی با تحریریه بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما درباره فسخ قرارداد با شرکت «هیدرواطلس» و تاثیر آن بر شرکت «هپکو» افزود: سازمان خصوصی سازی در صدد آن است با کسانی که شرایط کافی و اهلیت لازم را دارند مذاکره کند و جابجایی سهامدار را انجام دهد و این به معنای فسخ قرارداد نیست بلکه جابجایی قرارداد است.
وی افزود: در چند روز آینده سعی می کنیم این جابجایی را انجام دهیم و امیدواریم با این کار بخشی از مشکلات شرکت هپکو برطرف شود. معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی افزود: با ۲ تا ۳ گروهی که توانمندی لازم را داشته باشند و زمینه فعالیت آن ها به نوعی با موضوع فعالیت شرکت هپکو مرتبط باشد مذاکره اولیه ای آغاز شده است و جلسات جدی تر را با شرکت های متقاضی خواهیم داشت و سعی می کنیم از بین آن ها یکی از شرکت ها و کنسرسیوم های دارای بهترین شرایط و منابع مالی را انتخاب کنیم.
آقای خانی اضافه کرد: البته چون شرکت سهامی در بورس معامله می شود باید هماهنگی ها و تمهیدات لازم را برای این جابجایی از طریق بورس هم به عمل بیاوریم.
او افزود: یکی از شروطی که با سهامداران جدید در مذاکراتمان داریم این است که باید حقوق و مطالبات معوق کارکنان شرکت هپکو را تامین کنند و این معوقات پرداخت خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.