Categories: بانک و بیمه

رمز موفقیت “ما”، وفاداری مشتریان است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” ، از نمایندگان برتر جشنواره زمستانه بیمه “ما” با حضور مدیرعامل، اعضا هیات مدیره، معاونین، تعدادی از مدیران ستادی و نمایندگان شورای منتخبین به صورت حضوری و نمایندگان شبکه فروش و پرسنل شرکت به صورت برخط تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که به علت شیوع ویروس کرونا به صورت برخط و با حضور تعداد کمی از مدیران ارشد شرکت برگزار شد حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره با بیان این نکته که محوریت توسعه در بیمه “ما” شبکه فروش است گفت: با مدیریت مناسب ریسک در بازار رقابتی ، نمایندگان را محور قرار داده و پرتفوی محوری را حذف کردیم که منجر به عملکرد قابل قبول در صنعت بیمه شد . گفتنی است این موفقیت را مدیون نمایندگان، بیمه گذاران وفادار، کارکنان بادانش و حمایت سهامداران هستیم.

بهاری فر این مراسم را بهانه ای برای تشکر از عملکرد شبکه فروش دانست و گفت: نقش نمایندگان در برگزاری مجمع در ۸ خرداد و تحقق سود خالص ۱۲۸۳ ریالی به ازای هر سهم و رشد هفت برابری نسبت به سال گذشته و اذعان نهاد های ناظر  به این امر که پرتفوی بیمه “ما” با رعایت کامل کلیه قوانین کسب شده است، غیرقابل انکار است.

وی خاطرنشان کرد: با آگاهی از دغدغه های شبکه فروش از طریق نمایندگان منتخب، تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با روان سازی فرآیندها، افزایش سرعت عمل و تفویض اختیار به شبکه فروش، همچون سال های گذشته در پاسخگویی سریع به مشتریان موفق عمل کرده تا ضمن تعامل سازنده و ارتباط پایدار با آنها، مشتریان دائمی کسب و منافع کلیه ذینفعان را تامین کنیم زیرا معتقدیم، رمز موفقیت بیمه “ما”، وفاداری مشتریان است.

بهاری فر یکی از شاخصه های رقابت در سال های آینده را میزان فروش بیمه در حوزه الکترونیکی دانست و گفت: با فراهم کردن زیرساخت های الکترونیکی و ارائه خدمات آنلاین، با تحولات دیجیتال محیط پیرامون همگام شده و موفقیت های خود را تداوم میبخشیم.

 عضو هیات مدیره بیمه “ما” در ادامه دستیابی به چشم انداز تبیین شده؛ تبدیل شدن به مطمئن ترین و سریع ترین شرکت در صنعت بیمه ایران و کسب وجاهت بین المللی در صنعت بیمه دنیا را مهم ترین هدف بیمه “ما” از تدوین سند استراتژیک پنج ساله  1400 تا ۱۴۰۴ دانست.

پس از سخنان بهاری فر،  نماینده منتخب شورای نمایندگان نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای نمایندگان را پیرامون مسائل شبکه فروش بیان کرد.

در پایان این مراسم با انجام قرعه کشی از نمایندگان سطوح طلایی، نقره ای و برنزی به شرح ذیل تقدیر و تشکر شد.

 نفر اول طلایی: مهشاد مرادی کد نمایندگی ۲۷۷۹

نفر دوم طلایی: سعید گنجعلی کد نمایندگی ۲۰۴۰

نفر سوم طلایی: جواد راستگو کد نمایندگی ۲۵۲۷

نفر اول نقره ای: پریوش صلاحی کد نمایندگی ۲۹۴۰

نفر دوم نقره ای: بهنام ایمری کد نمایندگی ۱۵۱۲

نفر سوم نقره ای: مهسا باحجاب کد نمایندگی ۲۷۴۵

نفر اول برنزی: عاطفه زیدآبادی نژاد کد نمایندگی ۲۶۶۶

نفر دوم برنزی: ساحل صوفی نیارکی کد نمایندگی ۲۶۹۷

نفر سوم برنزی: سیده سحر ریاضی کد نمایندگی ۲۱۹۳

فتحنایی

Recent Posts

کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان در سال ۱۴۰۲ توسط شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در همایش تجلیل از واحدهای برتر صنعتی و معدنی استان…

12 ساعت ago

لغو تعدادی از پروازها از ساعت ۲۱ امشب

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به محدودیت عملیاتی پیش آمده، پرواز تعدادی از…

13 ساعت ago

جزئیات تغییر سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جزئیات تغییر سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی را تشریح…

13 ساعت ago

«پست برق نفت» پروژه CTEP در مدار قرار گرفت گامی دیگر در راستای راه اندازی زودهنگام واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی

«پست برق نفت» واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی (CTEP) در مدار قرار گرفت.

16 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد

با حکم رشید قانعی؛ مدیرعامل پترول، یوسف شریفی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.

16 ساعت ago

بازدید وزیر نفت از شرکت پتروشیمی پارس

وزیر نفت به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، ضمن بررسی روند تولید شرکت…

17 ساعت ago