Categories: بانک و بیمه

رنگ بندی «بام» برای مشتریان اعتباری

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، منظم بودن در بازپرداخت اقساط تسهیلات می تواند در تعیین وضعیت اعتباری مشتریان بانک موثر باشد، از این رو همواره به تسهیلات گیرندگان توصیه می شود اقساط خود را مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده بازپرداخت کنند.

سامانه «بام» بانک ملی ایران برای ساده سازی این روند نزد مشتریان، شرایط بازپرداخت اقساط آن ها را با چهار رنگ مختلف نشان می دهد.

بر این اساس، رنگ فیروزه ای به افراد دارای «بازپرداخت بسیار منظم» تعلق می گیرد. رنگ زرد نشان دهنده «بازپرداخت منظم»، رنگ نارجی نشان دهنده «بازپرداخت به نسبت منظم» و رنگ قرمز نشان دهنده «بازپرداخت نامنظم» اقساط است.

از این طریق، مشتریان می توانند وضعیت اعتباری خود را سنجیده و نسبت به بهبود آن اقدام کنند.

فتحنایی

Recent Posts

ثبت گمرکی انواع آیفون مسافری در فرودگاه امام آغاز شد

همزمان با ابلاغ مصوبه جدید هیات دولت در خصوص تعرفه‌های تلفن همراه با برند آیفون،…

4 ساعت ago

بانکیدو حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک ایران زمین

بانک ایران زمین به منظور تکمیل سرویس های بانکی خود و رفاه حال مشتریان اقدام…

4 ساعت ago

کار گروه بررسی دستاوردهای سفر هیات تجاری ایران به ازبکستان تشکیل می شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نشست بررسی دستاورد‌های سفر اخیر هیات…

4 ساعت ago

چرا کشورهای اسلامی و عربی برای گرسنگی مردم غزه کاری نمی کنند؟!

آیا سازمان کنفرانس اسلامی با عضویت ۵۷ کشور، توان تأمین مایحتاج دو میلیون مردم بی…

4 ساعت ago

حضور آریاساسول در هفتمین دوره نمایشگاه واردات شانگهای چین

شرکت پلیمر آریاساسول با هدف بررسی بازار و دیدار با مشتریان و تبادل دانش در…

5 ساعت ago