×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
رهایی سایپا از شکست مقابل سپاهان؛ «توقف»، کادوی تولد «نویدکیا»

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایرنا؛ دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسین زیاری برگزار شد.

محرم نویدکیا در این مسابقه، پیام نیازمند، محمدرضا مهدی زاده، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمدکریمی، جلال الدین علی‌محمدی(مهدی کیانی دقیقه ۷۰ )، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی (رضا میرزایی دقیقه ۶۵)، محمد محبی و سجاد شهباززاده (روح الله باقری دقیقه ۶۴) را به میدان فرستاد.

در سوی دیگر میدان، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا از محمدحسین اکبر منادی، رضا علیاری، فریبرز گرامی، رضا جعفری (حیدری دقیقه ۷۸)، حسین ماهینی (سعید محمدی فرد دقیقه ۷۸)، حسین مالکی، محمدرضا سلیمانی (مجید علیاری دقیقه ۶۶)، سیدابوالفضل جلالی، محسن مسلمان، مهرداد عبدی و محمدصادق بارانی استفاده کرد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که سپاهان از سه دیدار قبلی خود ۲ برد و یک شکست و ۶ امتیاز کسب کرده و سایپا نیز با دو تساوی و یک برد و ۵ امتیاز، در برابر سپاهان صف‌آرایی کرده بود.

سپاهان در همان دقایق ابتدایی مسابقه و در حالی که تیم میهمان هنوز خود را پیدا نکرده بود، موفق شد در دقیقه ۶ توسط سجاد شهبازاده و از زاویه بسته، دروازه سایپا را باز کند و خود یک بر صفر پیش بیاندازد.

در ادامه گرچه سایپا بارها برای ایجاد موقعیت روی دروازه پیام نیازمند تلاش کرد ولی این سپاهانی‌ها بودند که در حملات خود خطرسازتر از تیم میهمان ظاهر شدند اما نتوانستند گل دوم را به ثمر برسانند و در نهایت نیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان نویدکیا پایان یافت.

بازیکنان سایپا برای جبران نتیجه و به ثمر رساندن گل تساوی پا به نیمه دوم گذاشتند و عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان سپاهان داشتند.

در دقیقه ۸۴ بالاخره زحمات بازیکنان سایپا به ثمر نشست و روی ارسال کرنر مسحن مسلمان و ضربه سر مجید علیاری که یکی از تعویضی‌های ابراهیم صادقی بود، نارنجی‌پوشان گل تساوی را به ثمر رساندند.

در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و با این نتیجه سپاهان از رقیبان دیگر خود همچون پرسپولیس عقب ماند و در جدول هفت امتیازی شد و سایپا نیز در تعداد تساوی‌های خود هت‌تریک کرد و ۶ امتیازی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.