Categories: پتروشیمی

روابط عمومی، قلب تپنده سازمان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پترول، توزیع عادلانه اطلاعات و تنویر افکار عمومی یک جامعه پویا در گرو نقش روابط عمومی هاست که امروزه به قلب تپنده تمام نهادها و سازمان ها تبدیل شده است. نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به نام «روز ارتباطات و روابط عمومی» نیز نشان از اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات دارد.

روابط عمومی دانش و تخصص است که با اداراک و مهندسی سازی نحوه ارتباطات می‌تواند زمینه تفاهم و جریان‌سازی را برنامه ریزی کند و موفقیت و آرامش را برای سازمان ها به ارمغان بیاورد.
امید است در پرتو فیقات الهی و توجهات حضرت بقیه الله اعظم(عج)؛ همکاران عزیز و خستگی ناپذیرم در سنگر مقدس روابط عمومی‌ -بخصوص در صنعت پتروشیمی- به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی موفق وسربلند باشند.

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه ارتباطات تبریک عرض می نمایم.

سلمان امیری

مدیر روابط عمومی گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس

فتحنایی

Recent Posts

آغاز مذاکرات برای ایجاد کانال مالی مشترک بین کشورهای اسلامی

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: مذاکرات دو و چند جانبه با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای عضو…

5 ساعت ago

بیمه تجارت‌نو و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان بیمه تجارت‌نو با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ارائه…

5 ساعت ago

فولاد کویر در پیشگیری از حوادث در منطقه پیشتاز است

در مراسمی که به مناسبت ۷ مهر روز آتش‌نشان در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی آران و…

5 ساعت ago

چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی برگزار می شود

سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یک سازمان جریان‌ساز و ادبیات‌ساز، مقوله‌های نوپدید و نوظهور مدیریت…

5 ساعت ago

تاکید مدیرعامل پتروشیمی ایلام بر خلق ارزش افزوده بیشتر در صنعت

مدیرعامل پتروشیمی ایلام در همایش اقتصاد صنایع پلاستیک در ایران گفت: صنعت پتروشیمی کشور باید…

5 ساعت ago