×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
روابط عمومی‌ها، بالاترین نقش را در حفظ و ارتقای جایگاه شرکت‌ها و سازمان‌ها دارند

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، حسین طالبی در مراسم اختتامیه دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران با بیان این مطلب گفت: با توجه به دغدغه های ذهنی مخاطبان، روابط عمومی ها باید در اطلاع رسانی های خود به گونه ای عمل کنند که مخاطب را اقناع کنند.

وی افزود: برای این منظور،  روابط عمومی ها باید سه سئوال «چه چیزی را، برای چه کسی و چگونه ارایه دهیم » را در اطلاع رسانی های خود مدنظر قرار دهند. مدیر روابط عمومی شرکت چادرملو با اشاره به ضرورت های تهیه خبر در روابط عمومی ها تصریح کرد: نوآوری در خبر و جدا شدن از سبک سنتی برای جذب مخاطب و نیز توجه به موضوع هم ذات پنداری در ذهن مخاطب با برانگیختن عواطف و احساسات مخاطب، از جمله این موارد است.

وی ادامه داد: از دیگر مولفه های تنظیم خبر، نشاط آفرینی با ارائه جنبه های مثبت رویدادها  است. مولفه دیگر، ایجاد تعلیق بوده و در آن، به مخاطب تلنگری زده می شود تا خود متوجه نتیجه شود.طالبی اذعان کرد: تعلیق ادبی، مولفه دیگری در اطلاع رسانی است که در آن،  حس کنجکاوی مخاطب را تحریک و در مسیر اتفاقات رویداد در ذهن او را درگیر می کند و موجب جذابیت پیام می گردد.

 وی ادامه داد: امروزه مردم به دنبال نرم خبر به جای سخت خبر هستند. توجه به این امر، موجب اثر گذاری بیشتر بر مخاطب می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.