به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا؛ نهمین جشنواره «روابط عمومیهای برتر صنعت بیمه»، به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نه محور برگزار و آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره توسط اساتید و متخصصان حوزه ارتباطات و روابط عمومی مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، با توجه به ارزیابی های آثار ارسال شده و با اعلام هیئت داوران، مدیریت روابط عمومی امور بین الملل بیمه سینا به پاس اقدامات سازنده در بخش «روابط عمومی الکترونیک»، شایسته تقدیر شناخته شد و لوح تقدیر و جایزه اختصاصی بیمه مرکزی به این شرکت تعلق گرفت.
بهمن علی بخشی مدیر روابط عمومی وامور بین الملل بیمه سینا در حاشیه این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره های، ارزیابی و بررسی فعالیت های روابط عمومی توسط اساتید و خبرگان این هنر ارزشمند، فرصتی برای متخصصان این حوزه است تا فعالیت های متمایز خود را به نمایش بگذارند، بهترین تجربیات را ارائه و از یکدیگر بیاموزند.
علی بخشی با بیان اقدامات روابط عمومی بیمه سینا بیان داشت: در ایام روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و هیئت داوران اجلاس انتخاب ملی، جایزه ملی برترین و تاثیرگذارترین روابط عمومی در صنعت بیمه کشور را به روابط عمومی وامور بین الملل بیمه سینا اهداء کرد که این افتخارات و موفقیت ها نشان از پویایی و تلاش مضاعف همکاران بنده در بیمه سینا است.
وی ضمن تبریک هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی عنوان داشت: به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ و دوست داشتنی از همه متخصصان روابط عمومی و علاقه مندان به این هنر ارزنده، تشکر به آنان تبریک می گویم که این حرفه مهم و ارزشمند را ترویج میدهند.
این گزارش می افزاید: نهمین جشنواره روابط عمومیهای برتر صنعت بیمه با حضور رئیس کل و مدیران بیمه مرکزی، مدیرکل و معاونین روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل شرکت های بیمه، مدیران و کارشناسان روابط عمومی صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش های بیمه مرکزی برگزار شد.
https://tejaratgardan.ir/?p=243241