Categories: بانک و بیمه

روابط عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی نقش کلیدی دارد

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با همکاران اداره کل روابط عمومی بانک به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات به نمایندگی از اعضای هیات مدیره ضمن تبریک این روز به کلیه همکاران روابط عمومی در سراسر کشور اظهار داشت: اشاعه فرهنگ تعاون، دستاوردهای بانک در فعالیت های توسعه ای و بهره گیری از فرصت‌های ایجادی حضور در طرح های ملی برای حمایت از کارآفرینان و تعاونگران از جمله کارکردهای اصلی و رسالت لاینفک روابط عمومی در طول این چند سال بوده است. مضاف آنکه از سوی دیگر برای جلب نظر مقامات اقتصادی به منظورفراهم سازی شرایط برای افزایش سرمایه و ارتقای توان تسهیلات دهی بانک متبوع موثر بوده است.
ایرانی تصریح کرد:رکن رکین روابط عمومی عهده دار بسیاری از وظایف و کارکردهای اساسی دیگر از جمله اطلاع رسانی، ترویج و تببین اهداف، برنامه ها و سیاست های سازمان بوده که با ظرافتی کارساز و ازطرق مختلف من جمله بهره گیری از ابزارهای ارتباط با رسانه، تبلیغات محیطی و مجازی، افکارسنجی، شرکت در نمایشگاه و همایش ها نسبت به معرفی سازمان وارتقا برند سازمانی به کلیه ذینفعان درون و برون سازمانی اقدام می نماید.
وی افزود: فرهنگ سازی و ترویج رفتار حرفه ای در میان کارکنان نیز از جمله وظایف مشترک این واحد با سایر واحدهای سازمان به شمار می آید.
ایرانی گفت: هر محصول و خدمت نوین نیازمند معرفی و تبیین است که روابط عمومی از طریق برقراری ارتباط با سایر واحدها به بهترین شکل خدمات و محصولات بانک را به جامعه هدف معرفی می نماید.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون مستندسازی عملکرد و تولید محتوای کاربردی و هدفمند برای رسانه های اجتماعی،دیجیتال،تصویری و مکتوب را از دیگر جلوه های فعالیت روابط عمومی دانست که همراه با پوشش خبری و تصویری و نوآوری در ارائه آنها صورت می گیرد.

ایرانی مدیریت و راهبری فضای مجازی و ارتقای سطح جایگاه و برند بانک را بسیار مهم اعلام نمود و گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان فرصت و ظرفیتی مطرح است که باید به آن توجه شود.
ایرانی گفت: پیشبرد همزمان فعالیت های حرفه ای و متنوع منوط به تخصص نیروی انسانی شاغل در اداره کل روابط عمومی و توانمندی استفاده از سامانه ها و ابزارهای نوین است.
وی خاطر نشان کرد: انجام عملیات بانکی و ارائه خدمات ارزنده به مشتریان در محیطی حرفه ای امکان پذیر است و در فضای رقابتی بانکداری کشور بهره مندی از رفتار حرفه ای و نیکو با مشتریان و مراجعین از مهمترین ویژگی های هر بانکدار محسوب می شود.عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون درپایان خاطر نشان کرد: همکاران روابط عمومی بانک رسالتی مهم بر عهده دارند و رفتارهای کارکنان، ظاهر شعب و رضایتمندی مشتریان با فرهنگ سازی و ترویج اخلاق حسنه در محیط کار به سمت و سوی مثبت و اثربخش تمایل پیدا می کند.

فتحنایی

Recent Posts

مارون میزبان مدیران تعالی صنعت پتروشیمی

همایش تخصصی تعالی در آستانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت…

4 ساعت ago

اطلاعیه روابط عمومی پتروشیمی کارون در خصوص انتشار محدود گاز فسژن در مجتمع

در پی انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر «انتشار گاز فسژن در پتروشیمی کارون،…

4 ساعت ago

۵ ضلعی کاهنده حاشیه سود تولید فولاد ایران

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان: میزان مصرف فولاد ایران سالانه ۱۶ تا ۱۷ میلیون تن…

4 ساعت ago

کسب رتبهٔ نخست تحقق تولید نیروگاه سیکل ترکیبی سرو چادرملو در پیک بار تابستان ۱۴۰۳

بر اساس طرح پایش عملکرد نیروگاه‌های حرارتی، توسط شرکت مادر تخصصی برق حرارتی ایران، واحدهای…

4 ساعت ago