Categories: بانک و بیمه

روابط عمومی فرهنگ ساز چشم بینای سازمان است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، حجت اله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون صبح امروز در کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی این بانک اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی از بهترین و مهمترین حوزه های بانک تلقی می گردد و عملکرد این حوزه در ستاد بانک پیشرفت قابل ملاحظه ای به نسبت گذشته داشته است. وی افزود: جایگاه روابط عمومی جایگاهی رسمی و مورد حمایت ایجانب می باشد و با حمایت مدیران ارشد، جایگاه و شان روابط عمومی در استانها ارتقا می یابد. مهدیان با اشاره به اینکه طی دهه اخیر جایگاه روابط عمومی در سازمانها از جایگاهی تشریفاتی به جایگاهی راهبردی تبدیل شده است افرود: از همه ظرفیت های رسانه ای می توان برای انعکاس خدمات و محصولات بانک بهره برداری نمود. وی با تبیین جایگاه مشاوره ای همکاران روابط عمومی برای مدیران استانی توصیه نمود همواره در رخدادها و موقعیت های گوناگون نقش مشاوره ای را ایفا نمایند.وی فرهنگ سازی همکاران روابط عمومی را در ارتقا و اعتلای سازمان بسیار موثر دانست و گفت: همکاران روابط عمومی لازم است حائز ویژگی های نظم، شخصیت و بالندگی  و نمایانگر جلوه و آراستگی سازمان باشند.رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون رعایت آراستگی ظاهر شعب را در ارائه خدمات به مشتریان موثر دانست و افزود: شایسته است ظاهر شعب در زیبایی ظاهری و نظم تابلوها و پوسترهای اطلاع رسانی حد اعتدالی داشته باشد و فضای شعب همراه با آرامش و نشاط برای تعامل مناسب با مشتریان و مراجعین باشد.مهدیان حضور بانک توسعه تعاون در نمایشگاه ها، مراسم و تبلیغات محیطی را مبتنی بر نقطه نظرات کارشناسی دانست و گفت: حضور بانک توسعه تعاون در رخدادها موجب شناسایی خدمات و محصولات بانک می شود و شایسته است بانک در نمایشگاه ها و همایش های استانی نیز توسعه یابد.وی با بیان اهمیت دریافت بازخورد محصولات تخصصی بانک و انعکاس نقطه نظرات مشتریان و ذینفعان گفت: بهبود خدمات و ارتقای کیفیت محصولات بانک از طریق تعامل و استماع نظرات مشتریان و صاحب نظران میسر است.رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون تجربه و تخصص همکاران روابط عمومی استانها را در سازمان بسیار ارزشمند دانست و به مدیران استانی توصیه نمود از ظرفیت این عزیزان در جایگاه تخصصی به نحو مناسبی بهره برداری شود.مهدیان برگزاری مستمر و منظم سالیانه کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی را الزامی و اثر گذار دانست و ابراز امیدواری نمود با عملکرد، تلاش و مراقبت و تعامل بیشتر همکاران روابط عمومی استانها جایگاه روابط عمومی در استانها تقویت یابد.

فتحنایی

Recent Posts

نحوه دریافت غرامت از پست اعلام شد

مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…

6 ساعت ago

جهش تولید سه محصول در ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…

6 ساعت ago

پیام مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…

8 ساعت ago

ارائه بسته‌های ویژه همراه اول از عید قربان تا غدیر

بسته‌های ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.

8 ساعت ago

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی و صدا و سیما امضا شد

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…

21 ساعت ago

کامبک هلند در اولین گام/ لهستان بدون لوا باخت

تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…

21 ساعت ago