به گزارش تجارت گردان به نقل از ایراسین، بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومیایران با حضور متخصصان و فعالان روابطعمومیاز سراسر ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابطعمومی: ارتباطات آینده» نهم اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. همچنین همزمان با برگزاری این کنفرانس، سومین جشنواره مردمداری ایران، به منظور تقدیر از دستاوردهای سازمانها و شرکتها در زمینهها و حوزههای مختلف روابطعمومی برگزار شد و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این رویداد بینالمللی تندیس و جایزه ویژه «مدیریت روابط رسانهای» را دریافت کرد.
روابط رسانهای یکی از مهمترین فعالیتهای برون سازمانی روابط عمومی است که تأثیر زیادی بر معرفی سازمان و برنامهها و اقدامات آن در سطح افکار عمومی و خوشنامی سازمانی دارد و ارزیابی مستمر کمیت و کیفیت آن میتواند سطح کیفیت روابط عمومی یک سازمان را نشان دهد.
شاخصهای سنجش روابط عمومی فولاد مبارکه در بخش «مدیریت روابط رسانهای» موارد زیر بوده است:
شایان ذکر است که بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران توسط مؤسسه کارگزار روابطعمومی (KPRI)، انجمن روابط عمومیایران (IRPRS) انجمن متخصصان روابطعمومی (IAPRS) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی (IMPRPA) برگزار شد.
علی محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمیناجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی…
میزگرد تخصصی «نقش بخش خصوصی و اقتصاد رقابتی در توسعه پایدار» دیروز در دومین رویداد…
مدیر اجرایی طرح احیا، فعالسازی و توسعه معادن کوچک مقیاس گفت: احیای معادن کوچک مقیاس…
جمعی از دانشجویان مهندسی شیمی دانشگاه ارومیه از واحدهای صنعتی شرکت پتروشیمی ارومیه بازدید کردند.
رمضانعلی سنگدوینی، عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان این که سهامداران باید با دانش مالی…
معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران بخشنامه سهمیه بانک برای اعطا تسهیلات قرض…