به گزارش تجارت گردان به نقل از ایراسین، بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومیایران با حضور متخصصان و فعالان روابطعمومیاز سراسر ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابطعمومی: ارتباطات آینده» نهم اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. همچنین همزمان با برگزاری این کنفرانس، سومین جشنواره مردمداری ایران، به منظور تقدیر از دستاوردهای سازمانها و شرکتها در زمینهها و حوزههای مختلف روابطعمومی برگزار شد و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این رویداد بینالمللی تندیس و جایزه ویژه «مدیریت روابط رسانهای» را دریافت کرد.
روابط رسانهای یکی از مهمترین فعالیتهای برون سازمانی روابط عمومی است که تأثیر زیادی بر معرفی سازمان و برنامهها و اقدامات آن در سطح افکار عمومی و خوشنامی سازمانی دارد و ارزیابی مستمر کمیت و کیفیت آن میتواند سطح کیفیت روابط عمومی یک سازمان را نشان دهد.
شاخصهای سنجش روابط عمومی فولاد مبارکه در بخش «مدیریت روابط رسانهای» موارد زیر بوده است:
شایان ذکر است که بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران توسط مؤسسه کارگزار روابطعمومی (KPRI)، انجمن روابط عمومیایران (IRPRS) انجمن متخصصان روابطعمومی (IAPRS) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی (IMPRPA) برگزار شد.
رئیس هیات عامل سازمان توسعه نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) طی پیامی برداشت اولیه…
وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم از اتمام پروژه های نیمه تمام و اجرای طرح های…
تیم پرسپولیس با مجموع ۶۸ امتیاز در سی هفته، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور…
آیین گرامیداشت روز روابط عمومی و یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با موضوع…
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگبرتر فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال مس…
در نشست مشترک فرماندار ، فرمانده سپاه شهرستان جم و مدیرعامل پازارگاد مباحث راه اندازی…