×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
روابط عمومی هوشمند و داده محور قلب تپنده سازمان است

استاد انگیزه، تعامل، هوشیاری، ایده پردازی و تعهد سازمانی را از ویژگی های اصلی فعالان در حوزه روابط عمومی بیان کرد و گفت: گستره فعالیت در این حوزه بسیار وسیع و پایان ناپذیر است و تنها افراد متخصص، خلاق و با انگیزه می توانند با ارائه ایده های نو و هوشمندانه در این حوزه موفق و پیروز میدان شوند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین شفاف سازی و آگاهی بخشی از فعالیت سازمان، معرفی دقیق محصولات، تولید محتوا با رویکردی هدفمند در جهت رشد و تعالی سازمان و افزایش رضایت کاربران و مشتریان را از اولویت های اصلی یک روابط عمومی خلاق و پیشرو خواند و افزود: امروز با گسترش رقابت میان برندهای مختلف در بازار، نیاز و ضرورت جامعه به روابط عمومی بیش از پیش احساس می شود و این موضوع مستلزم ترسیم نقشه راه و استراتژی دقیق از سوی روابط عمومی است تا بتواند سازمان را به خواستگاه و سرمنزل مقصود رساند.

استاد روابط عمومی هوشمند و داده محور را عامل موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف بیان کرد و گفت: با ابزارهایی که امروز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات وجود دارد، روابط عمومی هوشمند و داده محور نقش موثری در معرفی برند سازمانی، شناخت نیاز مشتریان، نحوه ارائه سرویس ها و محصولات و در نهایت پیشرفت سازمان خواهد داشت.

سید محمد حسین استاد در پایان خاطر نشان کرد: با تلاش فعالان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه، امروز روابط عمومی جایگاه اصلی خود را در سازمان پیدا کرده است و بی شک با تعلیم نیروهای مستعد، با انگیزه و خلاق، در سال های آتی شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.