به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی استانها که با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی زنگار گرفته نمی تواند به خوبی محصولات و خدمات سازمان را انعکاس دهد، از این رو شفافیت عملکرد و اطلاع رسانی مناسب در انعکاس بهینه خدمات بانک بسیار حائز اهمیت است.
وی در همین رابطه افزود: اطلاع یابی از جریان های اطلاعاتی و عملکردی سازمان در ایفای نقش وظایف بسیار مهم است. معادی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در ارزش آفرینی و اعتماد آفرینی در میان ذینفعان و مشتریان افزود: ایجاد جریان آزاد اطلاعات و زمینه سازی برای تحقق بخش مهمی از حقوق شهروندی و سازمانی در زمره ماموریت های همکاران روابط عمومی می باشد و دفاع از حقوق مردم و صیانت از حقوق سازمان از تکالیف ارزنده این عزیزان است.
معادی رصد و آگاهی از دیدگاهها، نقطه نظرات جامعه هدف و عموم مردم را از مهمترین کارکردهای روابط عمومی دانست و افزود: روابط عمومی کارآمد موجب ارتقا و تعالی سازمان می شود و در صورت ناکارآمدی این واحد، ممکن است سازمان به اضمحلال برود.
مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون نقش همکاران روابط عمومی این بانک در انعکاس عملکرد این بانک در طرحهای ملی را اثر گذار دانست و ابراز امیدواری نمود با تلاش همکاران روابط عمومی، اطلاع رسانی خدمات بانک در طرحهای ملی و تکالیف دولتی مداومت یابد.
مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…
ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…
دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…
بستههای ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.
قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…
تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…