×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳
روایتی از یک جشنواره خانوادگی خلاق و پر نشاط در فولاد مبارکه پلاس انرژی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، فضاسازی محیطی، آذین‌بندی، تنوع برنامه‌ها و بازی‌ها، توجه به جزئیات و خلاقیت و نوآوری مشخصه بارزی بود که در جشنواره بازی‌های خانوادگی «+انرژی» موج می‌زد. رویدادی که روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به مناسبت اعیاد شعبانیه برای خانواده کارکنان این شرکت از ۴ تا ۱۲ اسفند ترتیب داده بود تا کارکنان و خانواده‌های ایشان، یک شب به‌یادماندنی را در کنار فرزندان خود تجربه کنند.

محمد سامونی رئیس امور فرهنگی فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد در مورد این جشنواره اظهار داشت: تلاش کرده‌ایم تا در دوره جدید، خانواده‌ها محوریت فعالیت‌های فرهنگی شرکت باشند. خانواده به‌عنوان اولین و اساسی‌ترین عنصر مستقل اجتماعی نقش مهمی در فضای فرهنگی جامعه دارد. اگر خانواده‌ها در شرایط خوبی باشند، فضای جامعه هم به سمت بهتر شدن پیش می‌رود و طبعاً فولاد مبارکه هم از این بهبود متأثر می‌شود.

وی افزود: معمولاً کارکنان شاغل در فولاد مبارکه در ساعت‌های ابتدایی روز از خانه بیرون می‌روند و دیروقت به خانه برمی‌گردند. بسیاری از این عزیزان نیز در قالب شیفت‌های کاری فعالیت می‌کنند و ممکن است بخشی از شب یا روز را در خانه نباشند که این روند، وضعیت تفریح خانواده را با مشاغل مرسوم متفاوت می‌کند.

وی توضیح داد: ما به دنبال این هستیم که تفریحاتی جذاب را به خانواده‌ها معرفی کنیم و با برگزاری این برنامه‌ها، شور و نشاط را در بین کارکنان خانواده بزرگ فولاد مبارکه افزایش دهیم که این موضوع باعث افزایش حس رضایت درونی در کارکنان و خانواده‌هایشان می‌شود. یکی از مؤلفه‌های خانواده متعالی، تفریح و نشاط و با هم بودن است. جشنواره «+انرژی» با این نگاه طراحی و اجرا شد. محوریت قرار دادن بازی به‌جای اجراهای صحنه‌ای که در جشن‌های قبلی مرسوم بود به اعضای خانواده کمک می‌کند مدل جدیدی از تفریح و شادی را با خانواده خود تجربه کنند و حتی از آن در دورهمی‌های خانوادگی‌شان به‌عنوان الگو بهره بگیرند.

رئیس امور فرهنگی فولاد مبارکه در ادامه گفت: میانگین سنی فرزندان پرسنل در خانواده فولاد مبارکه حدود ۱۰ سال است؛ ازاین‌رو ما سعی کردیم بر این مبنا برای کودکان ۴ سال به بالا و حتی والدین، بازی‌هایی را انتخاب و در فضای جشنواره پیاده‌سازی کنیم تا خانواده‌ها بتوانند در ایام ماه مبارک شعبان که با اعیاد متعددی خصوصاً میلاد امام زمان (عج) همراه است یک شب به‌یادماندنی را در کنار هم سپری کنند. تلفیق بازی‌های فکری و حرکتی، گروهی و فردی، دیجیتال و سنتی و همچنین بازی‌های علمی، در کنار اجرای صحنه‌ای کودکانه و آزمایش‌های علمی، اجرای همخوانی سرودهایی با مضامین تقویت خودباوری، ارزش‌های دینی و ملی و ابراز محبت به ساحت ائمه اطهار در میانه جنگ ترکیبی این روزهای دشمنان خانواده‌های ایرانی از دیگر نکاتی بود که در این جشنواره به آن‌ها توجه شد.

سامونی در پایان گفت: در این ۹ شب بالغ‌بر ۴۵۰۰ نفر از همکاران و خانواده ایشان در مراسم حضور یافتند که تلاش می‌شود با توجه به استقبال خوبی که صورت گرفت در جشنواره‌های آتی ظرفیت بیشتری برای استفاده خانواده‌ها فراهم شود.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.